Vilniuje žmonės nesupranta, kaip turi atrodyti miestas. Jei klausysim žmonių, visas Vilnius taps didele parkavimo aikštele. Vilniuje desperatiškai reikia geros VT konsultantų kompanijos paruoštos analizės dėl VT plėtros. Deja, paskutinius trisdešimt metų savivaldybė kartoja ‘BRT’ (transporto priemonė, egzistuojanti tik Indonezijoje), kurios niekada vis tiek neįgyvendina, o transporto plėtros analizę paskutiniame bendrajame plane darė Investuok Lietuvoje (kuri irgi patarė ‘BRT’). Investuok Lietuvoje nėra VT konsultantai. Tas faktas, kad jie darė Vilniaus VT plėtros analizę yra tikras skandalas. Savivaldybė PRIVALO nusamdyti rimtą VT konsultantą tarptautiniame konkurse ir viešinti jo rezultatus ir patarimus. Tai yra svarbiausias dalykas, kurį jie turi padaryti.
Kol tą dešimtmečio planą paruoš,tai bus jau pasenęs savo įdėjomis …
Vilniuje žmonės nesupranta, kaip turi atrodyti miestas. Jei klausysim žmonių, visas Vilnius taps didele parkavimo aikštele. Vilniuje desperatiškai reikia geros VT konsultantų kompanijos paruoštos analizės dėl VT plėtros. Deja, paskutinius trisdešimt metų savivaldybė kartoja ‘BRT’ (transporto priemonė, egzistuojanti tik Indonezijoje), kurios niekada vis tiek neįgyvendina, o transporto plėtros analizę paskutiniame bendrajame plane darė Investuok Lietuvoje (kuri irgi patarė ‘BRT’). Investuok Lietuvoje nėra VT konsultantai. Tas faktas, kad jie darė Vilniaus VT plėtros analizę yra tikras skandalas. Savivaldybė PRIVALO nusamdyti rimtą VT konsultantą tarptautiniame konkurse ir viešinti jo rezultatus ir patarimus. Tai yra svarbiausias dalykas, kurį jie turi padaryti.