Įmonės „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) direktorius Darius Aleknavičius tikina, kad Vilniaus viešojo transporto profesinė sąjunga nebuvo linkusi bendradarbiauti ir pasirinko nepasitenkinimą reikšti viešai. Jo teigimu, profesinė sąjunga neinformuoja, kaip leidžiami VVT jai skiriami 80 tūkst. eurų per metus.

 „Visuomet pasisakėme tik už taikų dialogą, tą patį akcentuodavome visose derybose ir kolektyvinio ginčo komisijos posėdyje. Taip pat siūlėme profesinei sąjungai įvairius kitus variantus, taip pat ir tarpininkavimą arba darbo arbitražą. Deja, pati profesinė sąjunga pasirinko baigti derybas ir uždaryti šitas duris ir eskaluoti problemą žiniasklaidoje ir įmonės viduje“, – po susitikimo R. Šimašiumi kalbėjo D. Aleknavičius.

Jis kvietė profesinę sąjungą grįžti prie derybų stalo ir ieškoti vairuotojų darbo sąlygas gerinančių sprendimų.

R. Šimašius pažymėjo, kad Vilniaus viešojo transporto vairuotojų profesinė sąjunga viešąsias nepasitenkinimo akcijas pastarosiomis savaitėmis organizavo iš VVT gaunamomis lėšomis.

 „Iki šiol profesinės sąjungos gauna apie 80 tūkst. subsidiją per metus iš VVT ir tai leidžia joms darytis ir tas viešas akcijas, kurios vyksta. Aš, tiesą sakant, nesu iki galo tikras, ar sąžininga, kai Vilniaus miestas moka „Susisiekimo paslaugoms“, kad jos sumokėtų VVT už tai, jog paskui beveik 100 tūkst. eurų būtų skirta ne naujam autobusui įsigyti ir darbuotojų sąlygas gerinti, bet profesinės sąjungos subsidijai“, – kalbėjo Vilniaus meras.

D. Aleknavičius patikino, kad VVT neprivalo mokėti šios subsidijos – tai esą įmonėje susiformavusi praktika. Jo teigimu, VVT nežino, kaip profesinė sąjunga leidžia šias lėšas.

„Už šitas skiriamas lėšas profesinė sąjunga nei įmonei, nei visuomenei nėra pateikusi ataskaitų, kur tos lėšos buvo panaudojamos“, – sakė VVT direktorius.

ELTA primena, kad praėjusią savaitę prie Vilniaus miesto savivaldybės vyko pusantros savaitės trukęs Vilniaus viešojo transporto vairuotojų streikas. Jo metu reikalauta gerinti darbo sąlygas ir kelti atlyginimus. D. Aleknavičius trečiadienį patvirtino, kad atlyginimų skirtumas tarp ilgai dirbančių ir naujų vairuotojų kartai viršija 70 proc.

Lukas Juozapaitis (ELTA)

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

19 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist