Vilniaus–Kauno dvimiesčio projektą siūloma pripažinti ypatingos valstybinės svarbos projektu

Komentarai 8

  1. Marius says:

    Jeigu Vilnius plėstųsi į Kauno pusę, o Kaunas į Vilniaus – nieko blogo ir nebūtų… Bet vien tik pristatyti pastatų tarp Vilniaus ir Kauno neužtenka… Reikėtų rimtesnės infrastruktūros … Pvz vandens kanalo tarp Neries (Vilniuje) ir Kauno mariomis, greito transporto (pvz traukiniai), naujo oro uosto (pvz ties Elektrėnais), sukurti laisvosios ekonomikos zoną kad privilioti investuotojus, sukurti darbo vietas…

  2. ASAS says:

    O kam to reikia?

  3. haha says:

    juokingiausia tame skamba, kad dvimiestis pades pabegti nuo Astravos 🙂

  4. Audrius says:

    Dvimiestis realus tik tuomet kai galėsim express traukiniu nusigauti tarp Vilniaus ir Kauno stočių 250kmph greičiu kas pusvalandį, taip pat kas pusvalandį išvyks ir traukinys stojantis tarpinėse stotelėse (tačiau irgi high speed), o Vilniuje turi būti light rail/ metro tarp oro uostos / stoties / NMC

  5. Auksinis kardas says:

    Jei Vilnius ir Kaunas tikrai nori tų amerikietiškų priemiesčių su belenkaip pristatytais privačiais namais, vienintelė racionali kryptis iš šių miestų yra į vakarus nuo Vilniaus ir į rytus nuo Kauno. Tarp jų jau yra elektrifikuota traukinio linija (geriausias ir talpiausias transportas, visų vakarų Europos miestų prioritetas), A1 greitkelis ir kita infrastruktūra. Prie geležinkelio reiktų naujų stotelių, bet, galiausiai (tolimoje perspektyvoje) būtų galima padaryti kažką kaip Rotterdam-Haag traukinį, kuris veikia vos ne kaip metro. Deja, kadangi tiek Vilniuje, tiek, tuo labiau, Kaune, savivaldybėse sėdi menkai apmokami sovietinės urbanistikos puoselėtojai, kurie nesupranta kaip reikia daryti šiuolaikinius miestus ir abu miestai plečiasi į pačias blogiausias plėtrai puses. Vilniaus atveju, į šiaurės vakarus, Kauno – apskritai belenkur. Eilinė praleista galimybė.

    • Justinas says:

      Ačiū, bet Vilnius jau pakankamai išsiplėtė. Turim ir visokias Grigiškes, ir visokias Tarandes, kurios atseit yra “miestas”. Vilniui reikia nustoti plėstis, ką ačiū dievui pagaliau valdžia miesto yra supratusi (ne taip kaip buvo prie Zuoko, kuris vis plėtė ir plėtė). O visokie ten kaimai esantys prie Vilniaus, tai nevadinčiau to miesto, nes su savo tais individualiais namais atrodo kaip grynų gryniausias kaimas, esantis Vilniaus rajone, o miesto valdžios reikalaujantis suteikti jiems mokykloje ir darželyje vietą.

      • Auksinis kardas says:

        Taip, dėl to ir paminėjau ‘jei jau Vilnius nori tų amerikietiškų priemiesčių’. Tie bet kaip išmėtyti namai yra laikoma bloga urbanistika universaliai. Bet yra labai didelis skirtumas tarp Grigiškių ir Tarandės, nes prie Grigiškių eina traukinio linija, t.y. pati geriausia, patogiausia, brangiausia ir talpiausia miesto transporto priemonė. Vienas traukinys gali be jokios taršos pervežti virš 1000 žm ir važiuoti ramiai kas kelias minutes ant jau esamos infrastruktūros. Tiek žmonių, kiek traukiniais galima pervežti per 15 minučių, susodinus į automobilius galima užkimšti visą Vilnių. Tad, JEIGU jie nori statyti tuos privačių namų rajonus, juos turi statyti būtent ties Grigiškėm, Paneriais ar Lentvariu, o ne į šiaurės vakarus, kur visi važinėja tik automobiliais. Kai ateis normalesnė valdžia, Vilniaus geležinkelio stotis bus integruota į miesto VT sistemą (greičiausiai light rail sistema), tada apsimokės važiuoti traukiniais iš priemiesčių į stotį (dabar neapsimoka, nes esi paleidžiamas tiesiog šalia miesto be jokio rimto transporto). Tada bus galima paleisti priemiestinius traukinius kas kokius 10-15 minučių, padaryti geras miesto stotis ir tie priemiesčiai, einantys palei traukino liniją, taps žymiai patrauklesni nei visokios Tarandės ir kitos nesąmonės, kurios dabar daugiausia ir yra plečiamos nežiūrint į ateitį.


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist