Unikali naujovė Vilniuje: vietoj automobilių – „keliaujantys kiemeliai“

Komentarai 9

  1. miestietis says:

    O šitie kosmonautai, keldami “keliaujančius kiemelius” į važiuojamąją dalį žino kokio dydžio yra Naujamiesčio kvartalai, kokio dydžio jų kiemai ir kaip jie atrodo? Vietoj parodomosios iniciatyvos, būtų galima skirti dėmesį Naujamiesčio kiemų organizavimui (kur dabar yra chaosas) normaliai paskirstyti gatvės erdves: atskirti važiuojamąją dalį, dviračių taką, apželdinimą, šaligatvį ir parkavimo vietas…
    Daug ką pasako apie savivaldybės darbą ir kokybės kontrolę “nuostabūs” apželdinimo darbai, matomi už besišypsančių pozuotojų nugarų, ypač palyginus su privataus kapitalo organizuotu apželdinimu kitoj gatvės pusėj.

  2. BMW says:

    O, pastatys BMWistams naujų taikinių! Valio, nes stotelės jau atsibodo.

  3. vaidas says:

    Naugarduko gatvė tampa didžiausia ašarų pakalne užkietėjusiems automobilistams 🙂 Iš tikro – puikus pavyzdys, kuria linkme turi keistis miestas

  4. Auksinis kardas says:

    Vilniaus savivaldybė bando žaisti vakarų Europos žaidimą su automobilių centruose naikinimu. Skirtumas tas, kad vakaruose yra statomos rimtos bėginės linijos, kurių viena neretai perveža daugiau žmonių į centrą nei visa Vilniaus VT sistema. Ketinimai geri, bet, be rimto transporto, perkamoji galia bus ištraukiama iš senamiesčio ir pasiliks ten, kur yra dabar. O ji tokio dydžio mieste turėtų būti žymiai didesnė. Tada gal pagaliau atsirastų Michelin star restoranų ar pan. vietų. Dabar joms neapsimoka į senamiestį keltis, nes pasiekiama per mažai žmonių.

    • to Kvailas kardas says:

      Tu suvoki jog visas centrinis Vilnius yra persciom pereinamas, taip? Lyginti su tikais vakaru didmesciais yra absurdas.

      • Auksinis kardas says:

        Matau savivaldybėje dar sovietinio visažinio dienos nesibaigė. Gali kalbėti ką nori. Ką gi, gaila, bet pabandykime. Pirma – Vilniaus centro dydis čia visiškai ne prie ko. Kalba eina apie patekimą į jį. Nėra nei vieno kito pusės milijono miesto ES, į kurio centrą užimtų tiek laiko patekti kaip į Vilniaus iš kokių Pašilaičių. NĖRA. NEI VIENO. Vilnius yra išskaidytas į mažus centrus su visokiais Akropoliais ir BIGais, nes žmonės negali per 15 minučių patekti į centrą, dėl ko centre perkamoji galia yra gerokai mažesnė nei ji turėtų būti, o gyvenimo kokybė žmonių, kurie nevažiuoja į centrą irgi yra smarkiai kritus. Tai yra grynai dėl transporto nebuvimo. Antra, Vilniaus centro dydis yra milžiniškas kaip tokio dydžio miesto. 10 milijonų Londone (20 milijonų metropolitan populiacija) atstumas tarp Marble Arch (vakarinės centro ribos) ir Bank (rytinės centro ribos) yra praktiškai toks pats kaip atstumas tarp Vilniaus geležinkelio stoties ir Konstitucijos prospekto. Ką jūs ten rūkote visi? Argumentai absoliučiai su realybe nieko neturintys.

    • Jonas says:

      Dėl restoranų nesutikčiau. Į restoranus (ypač aukštesnio lygio) retai važiuojama viešuoju transportu (čia ir apie Lietuvą, ir apie vakarų Europą). Kai kurie dėl to jog apskritai nesinaudoja viešuoju transportu – ar dėl to, kad pasiekia restoranus pėsčiomis, ar dėl to kad visur važiuoja su savo automobiliu ir negali pinigų parkingui ar įvažiavimo į centrinę dalį mokesčiams, ar gal net ir turi asmeninį ar darbovietės suteiktą vairuotoją. Net ir tie, kas įprastai naudojasi viešuoju transportu važiavimui į darbą ar pan, dažnai važiuos su taksi/pavežėjais į restoranus ir labiausiai dėl praktinių priežasčių – taksi pigesnis ne piko metu nes mažiau moki už bėgančias minutes stovint kamščiuose, šaltuoju sezonu nenori sušalti nes pasipuošti lengvesniais rūbais, o šiltuoju sezonu nenori restorane pasirodyti suprakaitavęs, galų gale ir viešasis transportas vėlyvu metu važiuoja rečiau o labai vėlų vakarą gali būti ir nejauku laukti stotelėje.
      Kas padeda restoranamas atsirasti – jauki aplinka. Tad jeigu dabar mieste vyraujančios keturių juostų persirikiavimo lenktynių trasos pavirs jaukesnėmis dviejų juostų gatvėmis su apželdinimu ir dviračių takais – daugiau turėsim ir restoranų ne tik senamiestyje.

      • Auksinis kardas says:

        Europos sostinėse automobiliais į restoranus niekas nevažiuoja, tai yra visiškai absurdiškas teiginys, kuris būtų išjuoktas bet kur išskyrus gal posovietinę valstybėlę Lietuvoje. Ar tai būtų Amsterdamas, ar Viena, ar Paryžius, ar Londonas, į centrą valgyti visi važiuoja bėginiu transportu, važiuojančiu kas x minučių taškiniu tvarkaraščiu (kur x yra tarp 1 ir 5 dažniausia). Nejaukaus laukimo stotelėje ar suprakaitavimo galimybės yra įmanomos tik Vilniuje, kuriame nėra normalaus transporto, o tvarkaraščiai – per skysti. Ir taip, Vilniuje važiavimas su taksi į centrą yra vienintelė opcija kai eini į restoranus būtent dėl šitų priežasčių. Bet tai neprieštarauja mano teiginiui, kad Vilniuje nėra normalaus transporto. Pabandykite pakeliauti daugiau, ar pagyventi normaliame mieste, pamatysite, ką turiu omeny. Vienintelė tarptautinė transporto studija, daryta prieš 20 metų, rekomendavo light rail sistemą. Nuo to laiko savivaldybė (kuri sėdi kelininkų kišenėje) sistematiškai VENGĖ daryti tokią studiją, nors ES finansuoja naujas transporto priemones ir, pvz., Olsztyn pasistatė naują light rail tinklą praktiškai už dyką. Tai yra tikra tragedija.

  5. Unikali naujovė says:

    tai bent unikalumas. nieko, po poros mėnesių nuims, kai kox lekdamas pro šalį nuneš šį architektūrinį šedevrą..


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist