Pačiame Vilniaus centre, prie Žaliojo tilto esančioje lauko reklamos bendrovės „JCDecaux Lietuva“ reklamos kolonoje įgyvendinta unikali, į aplinką reaguojanti instaliacija, kurios metu matuojami miesto garsai ir daromi jų grafiniai įrašai. 

Instaliacija apkeliaus centrines Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos erdves, vėliau grafiniai šių miestų „širdies dūžiai“ bus eksponuojami kaip atskiri meno kūriniai, savotiškai perteikiantys unikalų kiekvieno miesto ritmą.

Nuotr.: Organizatorių

2018 m. „JCDecaux Premija” publikos simpatijų prizo laimėtojas Matas Janušonis sako, kad instaliacija – savotiškas konkurse dalyvavusios širdies dūžių garso įrašo tęsinys.

„Šį aparatą-instaliaciją sukurti įkvėpė muziejuose esantys mechanizmai drėgmei matuoti. Jie fiksuoja drėgmes pokyčius ir juos atvaizduoja ant popieriaus. Su šia instaliacija aš miestą interpretuoju tarsi šiuolaikinį muziejų, kuriame gyvenimas yra pagrindinis kūrinys. Mano aparatas, panašiai kaip ir esantis muziejuje, fiksuoja pokyčius ir taip sudaro bendrą erdvės vaizdą, pasitelkdamas garsinę informaciją. Svarbu ir tai, kad žmogus, supratęs, jog aparatas reaguoja į jo skleidžiamus garsus, gali daryti įtaką kuriamam piešiniui, pakeisdamas ne tik jį, bet ir situaciją mieste“, – apie idėją pasakojo jaunasis menininkas, tęsiantis studijas Vilniaus dailės akademijoje.

Nuotr.: Organizatorių

Pasak „JCDecaux Lietuva“ generalinės direktorės Žanetos Fomovos, šis kūrinys įkūnija „JCDecaux Premija“ tikslus – meno ir reklamos sinergiją ir galimybę jauniesiems menininkams prisistatyti miestiečiams. „Mato kūrinys paverčia reklamos konstrukcijas tikrosiomis, unikaliomis ir interaktyviomis meno instaliacijomis, o jų metu padaryti grafiniai miestų ritmų įrašai taps savarankiškais meno kūriniais. Mūsų žiniomis, tai pirmoji tokia kampanija lauko reklamos istorijoje“, – sakė bendrovės vadovė Ž. Fomova.

„JCDecaux Premija“ – tai Šiuolaikinio meno centro ir lauko reklamos bendrovės „JCDecaux Lietuva“ bendras projektas, kuris šiemet organizuojamas jau ketvirtą kartą. Jo metu nepriklausomų kuratorių atrinkti dalyviai varžosi dėl pagrindinio 4000 eurų ir publikos simpatijų apdovanojimo. Abiejų apdovanojimų laimėtojams taip pat suteikiama galimybė prisistatyti plačiai auditorijai JCDecaux reklamos statiniuose. Šių metų paroda atvers duris rugsėjo 20 d., o laimėtojai bus paskelbti lapkričio 29 d.

Nuotr.: Organizatorių

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

12 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist