MiestasStatybos Vilniuje

Šią vasarą senamiesčio pašonėje, vietoj nelegalios parkavimo aikštelės, prasidės išskirtinio skvero įrengimas

Sostinėje augant gyventojų skaičiui, didėja ir mieste važinėjančių automobilių kiekis. Akivaizdu, jog su didėjančiu automobilių kiekiu vis opesnis tampa automobilių parkavimo klausimas. Pavyzdžiui, viena tokių vietų – parkavimo aikštelė prie MO muziejaus.

Trūkstant parkavimo vietų, vairuotojai nusprendė „padėti“ ir esamą nedidelę parkavimo aikštelę prie šio muziejaus „išplėtė“. Parkavimo aikštelės kaimynystėje esantį žolyną pavertė papildomomis parkavimo vietomis. Tiesa, žolės čia jau nebematyti, nes dėl automobilių srauto šioje vietoje gausu provėžų, o ir pėstieji turi saugotis nuolatos pravažiuojančių automobilių.

Už neleistiną parkavimą – piniginės baudos iki 90EUR

Tuo tarpu policijos atstovai gyventojus ragina apie parkavimą neleistinose vietose informuoti pareigūnus. Pranešimus apie galimus kelių eismo taisyklių pažeidimus galima teikti internetinėje svetainėje epolicija.lt , kartu įkeliant visą susijusią ir teiginius pagrindžiančią medžiagą.

 

Pasak policijos atstovų, visa pateikta informacija bus operatyviai išnagrinėta, o su pažeidėjais bus susisiekta juos informuojant apie jiems paskirtą baudą.

„Pagal Administracinių nusižengimų kodekso 417 straipsnio 2 dalį ,,sustojimas ir stovėjimas vietose, kuriose pagal Kelių eismo taisykles draudžiama sustoti ir stovėti, sustojimas ir stovėjimas nesilaikant kelio ženklų ir ženklinimo reikalavimų, važiavimo tvarkos gyvenamosiose zonose ir kiemuose pažeidimas užtraukia baudą vairuotojams nuo trisdešimt iki devyniasdešimt eurų“, – visiems vairuotojams primena Policijos Informacijos teikimo skyriaus klientų informavimo tarnautoja Jurgita Drabatienė.

Savivaldybė: neleistinas parkavimas bus apribotas, o vasarą prasidės išskirtinio skvero įrengimo darbai

Miesto savivaldybė patikino, jog artimiausiu metu ketinama apriboti automobilių stovėjimą Vingrių gatvėje, o jau šią vasarą planuojama pradėti ir pačios erdvės atnaujinimo darbus. Automobilių parkavimas šioje vietoje jau nebebus leidžiamas, bus panaikintos ir esamos parkavimo vietos. Planuojama per dvejus metus visiškai atnaujinti viešąją erdvę Vingrių gatvėje.

 

„Buvusioje Senosios vandenvietės teritorijoje siekiama išsiaiškinti šaltinių ištakų vietas, juos eksponuoti ir integruoti į dinamišką miesto gyvenimą, paverčiant kultūros, informacijos pažinimo objektu. Projektuojama vieša erdvė suskirstyta į kelias atskiras funkcines zonas: ekspozicinę erdvę ir aktyviąją – tranzitinę pėsčiųjų zoną. Ekspozicinę erdvę apjungs istoriniai ir naujai besikuriantys objektai: numatoma respektuoti vieną iš seniausių Vilniaus vandenviečių – Vingrių šaltinius bei šalia atsirandančius šiuolaikinio meno objektus. Likusi teritorijos dalis projektuojam kaip pėsčiųjų gatvė su aiškiais funkciniais ir traukos ryšiais“, – apie būsimą teritorijos konversiją kalbėjo savivaldybės atstovė Neringa Kolkaitė.

Ji taip pat minėjo, kad nuo Vingrių gatvės link Mindaugo gatvės, išraiškingame reljefe, suskaidytame terasomis, nuo seno susiformavusi stipri pėsčiųjų trauka. Esami pėsčiųjų takai ir laiptai bus remontuojami, keičiami turėklai, šalia laiptų projektuojami vandens latakai. Išraiškingas reljefas išnaudojamas apžvalgos aikštelei įrengti.

Taip pat buvome patikinti, jog projektuojant želdinius bus laikomasi pagrindinės minties – vandens svarbos, išraiškingumo, lengvumo, tėkmės akcentavimo  idėjos. Parenkant augalų rūšis bus atsižvelgta ir į Lietuvos klimatą bei į augalų atsparumą urbanizuotoms teritorijoms. Šalia vandens baseinų, kaskadų yra siūloma žolinių augalų įvairovė, šlaituose – žydinčių žemaūgių krūmų ir spygliuočių.

 

Priminsime, jog praėjusių metų vasarį „Made In Vilnius“ jau rašė apie būsimo skvero įrengimą, o būsimoje ramybės oazėje pagrindinis dėmesys bus skiriamas pėstiesiems.

MadeinVilnius.lt informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „Naujosios medijos grupės“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
51 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
21 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Žmogus
Žmogus
1 metus

Žmonės važiuokit troleibusais ir nereiks sukt galvos kur mašina padėti

Rokas
Rokas
1 metus

Namus žmonės ir pirktų su parkingais, bet parkingo vietų tiesiog tiek nėra. Tiesa, pagrinde rajono bėdžiai į miestą ir važiuoja su automobiliais, nes kas čia gyvena turi pakankamai pinigų statytis už pinigus. O jei būtų mieste pakankamai parkavimo vietų vietiniai nekeltų klausimo. Bet dabar aktyviausiai už vietų naikinimą pasisako bomžai kurie nieko gyvenime nepasiekė ir tiesiog senamiestyje namų neįperka.

gyventoja
gyventoja
1 metus

Dėl parkingo – kaip suprantu planuojama naikinti ši gatvė dėl skvero su ja ir parkavimosi vietos, kitoje 21, 21a, 23 namo pusėje planuojama daryti dvipusė sankryža, ko pasekoje taip pat naikinamos parkavimosi vietos. Panaikintos ~ 60 šiai dienai legaliai parkavimo vietos, jūs juk nerimtai? Kokios siūlomos alternatyvos dėl parkavimosi Vingrių g. ir Pylimo g. gyventojams? Kodėl nekalbama apie bendrą Vilniaus miesto planą, o daroma viskas gabalais.

Vardenis Pavardenis
Vardenis Pavardenis
1 metus
Atsakinėti į  gyventoja

Namus pirkti/nuomotis kartu su parkingu reikia, o ne įsikelti į senamiesčio vidurį ir po to verkt kad nėra kur nemokai mašinos arti palikti…

Hmmm
Hmmm
1 metus

Geriau parkingo vietas įrenkit.

FastFood
FastFood
1 metus

Na, man toks įspūdis, kad daroma viskas kad tik kenkti gyventojams. Vietoj to, kad būtų palengvinama dalia su parkingu ir toje vietoje įrengiama parkavimo aikštelė, ar bent kompromisinis variantas su 50/50 aikštelė su poilsio/žaidimų erdve, automobiliai stumiami ant kitų vietų – šaligatvių, kitos pievutės. O tai sprendimas ar bus?? Ką daryti gyventojui? Kaip sovietmečiu: šimtabučiui namui – 10 vietų aikštelė, ir pasiuskit. Viename miesto gale (fabijoniškėse) ant pievučių įrenginėja parkingus, kitame gale atima tokią galimybę apskritai. Ne visi gali tiesiog imti ir atsisakyti automobilio ir važinėti paspirtukais. Dar mėlyną P zoną įkals ir sukitės patys. Juk taip sprendžiamos visos problemos…… Skaityti daugiau

TAIGI...
TAIGI...
1 metus
Atsakinėti į  FastFood

ka daryti gyventojui? seimos autoparka sumazint nuo 3 iki 1. Jau ir taip uz tu jusu metalo lauzu praeit neimanoma

Vaidas
Vaidas
1 metus
Atsakinėti į  FastFood

“Ne visi gali tiesiog imti ir atsisakyti automobilio ir važinėti paspirtukais.”

Bet jei VISI GALI imti ir važinėti automobiliais, tai kam rinktis paspirtuką, net ir tiems, kurie gali? Tiesiog yra elementariai kiekvienam logiškai mastančiam suvokiama kryptis, kad šiuo metu automobilių prieinamumas yra žalingas visiems. Džiugu, kad tai pirma valdžia, kuri susivokė, ir mažais žingsneliais juda teisingai.

Back to top button