Koks dar parkingas? Humanizuoti. Pastatyti kvartalą “seimo terasos”. 1500 butų. Ir be parkingų, kad tvariau būtu. Ir prekibcentrį ten dar ikišti. O seimunai pėsčiom, CO2 reik mažiau ir lašinių mažiau, ir į galvą pakeliui, už blogą įstatymą 😬
Normaliame europietiškam mieste tokia teritorija centre būtų jau seniai redevelopinta į mixed use paskirties kvartalą. Mūsų Čeliabinske automobilistinis seimas laikysis šitos žvyro pievos įsikibęs iki sekančios revoliucijos.
Maušas visiškas ją projektavo kažkada. Tereikėjo tarpus tarp eilių sumažint 1 metru, kad būtų eleminuota išilgai statančių pažeidėjų eilė. Kiek problemų būtų išvengta, dešimtmečiais.
Pas simasiu tegul kreipiasi, greitai sutvarkys, apsodins krumais ir psio. Ner aiksteles ner problemu 🙂
Koks dar parkingas? Humanizuoti. Pastatyti kvartalą “seimo terasos”. 1500 butų. Ir be parkingų, kad tvariau būtu. Ir prekibcentrį ten dar ikišti. O seimunai pėsčiom, CO2 reik mažiau ir lašinių mažiau, ir į galvą pakeliui, už blogą įstatymą 😬
klauskite manęs,buvau NŽT Vilniaus miesto skyriaus vedėjas
Normaliame europietiškam mieste tokia teritorija centre būtų jau seniai redevelopinta į mixed use paskirties kvartalą. Mūsų Čeliabinske automobilistinis seimas laikysis šitos žvyro pievos įsikibęs iki sekančios revoliucijos.
Pesciom ir su autobusais tegul vyksta i seima. Nenusipelno daugiau, o tame sklype stoves didelis verslo centras.
Maušas visiškas ją projektavo kažkada. Tereikėjo tarpus tarp eilių sumažint 1 metru, kad būtų eleminuota išilgai statančių pažeidėjų eilė. Kiek problemų būtų išvengta, dešimtmečiais.