Remigijus Šimašius paaiškino sprendimus dėl sodinamų medžių gatvės viduryje

Komentarai 37

  1. V skaitytojas says:

    Malonu, kad Vilnius turi normalų merą, o ne ralistą

    • Arvydas Norkūnas says:

      Kas paskaičiuos kiek 30 km greitis didina šiltnamio efektą. Štai 90 km sparta su smarve visai kitaip santykiauja. Meras lygina Amsterdamą, o kodėl nekalba apie Vieną ir puikų, greitą judėjimą jos centru?

  2. Vaclovas says:

    Jei atsirastų aukštos pakopos savivaldžiai egnovažiai, kurie neterštų oro per išmetimo vamzdžius (visumoje tai terštų, tik ne pilsote ar kokioje gyvenvietėje), tuomet sutikčiau valandomis jame būti, naudočiausi skaitliuotuvu, žiūrėčiau vaizdrus, ne taip svarbu būtų, kada jis mane atkels iki namų. Daug maloniau nei važtis su daugybe keleivių. Teisybės dėlei verta pabrėžti, kad ratuočiai teršia ne tik per išmetimo saistumą, bet ir ratais keldami itin kenksmingas dulkes. Tai viena priežasčių, kodėl nesavižudžiai vokiečiai pilsotuose riboja greitį net iki 30 km/val. Mums tai dar nesuprantama. Jei pėstysis esi ne tu, tai koks skirtumas?, – galvoja kone visi pas mus.

  3. Vaclovas says:

    Su viskuo sutinku. Liūdina tik todėl, kad man važis ne tiek judėjimo priemonė, kiek pomėgis. Nusižiūrėjau tik 1 metro pločio (važiuojant greičiau, išsiskleidžia iki 1,4 m) dviejų vietų išilgai (!) startuolių sukurtą egnovažį CT-1, bet, turbūt, ir jis, dar neišleistas, yra praeitis. Tankumas daro savo. Matyt, reikia susitaikyti su šituo neišvengiamu dalyku.

  4. tarp normalių žmonių says:

    toks “paaiškinimas” yra vadinamas kiek kitaip – vartymusi iš gaidžio 🙂

  5. MERAS VISISKAS NULIS says:

    PER 30 METU VILNIUJE BUVO NUTIESTOS TIK KELETAS GATVIU IR TAI TOS KURIOS BUVO NUMATYTOS DAR 1970-80 METAIS IR TAI NE VISOS NORS AUTOMOBILIZACIJOS LYGIS PER TIEK METU ISAUGO DESIMTIS KARTU…VIETOJE TO KAZKOKS PRIEAUSIS NUSPRENDE IR TAIP RETA IR PRASTAI ISPLANUOTA GATVIU TINKLA ….SUPRASTINTI IR SUSIAURINTI…PAZIUREKITE I PVZ KOPENHAGOS GATVIU TINKLA IR VILNIAUS…YRA GOOGLE MAPS…TEN GATVIU TANKUMAS DESIMTERIOPAI TANKESNIS NEI VILNIUJE, PILNA ALTERNATYVU NE TIK TAME PACIAME RAJONE BET IR PATENKANT I KITUS MIESTO RAJONUS BEI APLINKINIUS MIESTUS BEI MIESTELIUS…PILNA APLINKELIU IR GREITUMINIU GATVIU…VILNIUJE VIENINTELIS APLINKELIS IR TO NESUGEBETA PABAIGTI…NET NEIPUSETA…IR JAU 7 METAI VISKAS STOVI.ZIAURU.

  6. KONCERVLIBERMARKSISTINIU LEVAKAI says:

    SVAIGSTANTIEMS DEL VISUOMENINIO TRNSPORTO ISIGALEJIMO TAI MES SI VARIANTA JAU TUREJOME…DVIRACIUS TAIP PAT..TAI BUVO SOVIETMETIS..VISI VAZINEJAOME AUTOBUSAIS, DVIRACIAIS, TRAUKINIAIS…ACIU AS ATGAL GRYZT NEBENORIU…NA GALIMA AISKU IR ARKLIAIS VAZINET, PATIEMS BULBAS AUGINTIS, RUBUS SIUTIS AR AUSTIS BET AR TO REIKIA ????? TAI ZINGSNIS ATGAL…I SUNKIA PRAEITI…TIESIOG VILNIAUS PROBLEMA YRA TOOOOOTALUS INFRASTRUKTUROS ATSILIKIMAS…VISKAS LIKE IS ESMES 1990 LYGYJE O AUTOMOBILIU SKAICIUS ISAUGES KELETA KARTU IR AISKU STULBINAMOS KLAIDOS MIESTO PLANAVIME…PASAULIS NUEJO TOLI, TOLI MODERNIZUODAMAS SAVO MIESTUS O VILNIUS BANDO MURKDYTIS SOVIETINEJE INFRSTRUKTUROJE, MANYDAMAS KAD UZ 100 EURU IR PASODINUS KELETA MEDELIU IR NIEKO IS ESMES NEDARANT IVYKS STEBUKLAS…. JO NEBUS O SUSIAURINUS IR TAIP BAISIAS SOVIETINES GATVES EISMAS DAR LABIAU BUS APSUNKINTAS, MIESTAS SU KIEKVIENAIS METAIS DARYSIS VIS NEPATRAUKLESNIS GYVENTOJAMS….JAU DABAR MASISKAI KIEK DAUGIAU UZDIRBANTYS ZMONES BEGA I PRIEMESCIUS NES CENTRE DAROSI GYVENTI NEBEPATRAUKLU…TAI IRODO KAD CENTRE STATOMI TIK EKONOMINES KLASES BUTELIAI VIENISIAMS..IR TAI TIK PRADZIA…DALIS VILNIECIU JAU SUPRANTA KAD GALIMA GYVENTI NET KAUNE AR KOKIAME PANEVEZYJE, MOLETUOSE AR UTENOJE NES TEN DAUK PATOGIAU…TA SUPRAS IR INVESTTOJAI IR PASIULYS DARBO VIETAS TUOSE MESTUOSE…IS VILNIAUS PRADES BEGT GYVENTOJAI…ATRODO SIEKIAMA TO….MAN TIK VIENAS NESUPRANTAMA KODEL SIMASIUS UZSIIMA TOKIAIS NIEKAIS…KAI MIESTE TRECDALIS GATVIU ZVYRUTOS KAI SIMATAI KM GATVIU BE SALYGTVIU AR APSVIETIMO..APZELDINIMO…O UZSIIMINEJA IR TAIP NORMALIU GATVIU NIOKOJIMU ESAMU APSVIETIMO STULPU KEITIMU ESAMU SALYGATVIU KEITIMU…JUK GAL TURETU BUT KAZKOKIE PRIORITEAI PIRMA TVARKYT KUR NIEKO NER O JAU VELIAU UZSIIMT ESAMO TOBULNIMU…

    • Grajewski Andrej says:

      Kažkokie kliedesiai.Kitą karta bent Caps Lock išjunk.

  7. Darius says:

    Pezalai kažkokie. Paskaitykite google, atlikta daugybė mokslinių tyrimų ir pan (antivakseriai panašiai kalba).
    Ar tarp skaitančių yra kažkas, kas nustojo važinėti automobiliu ir pradėjo vaikščioti ar persėdo į viešą transportą todėl, kad buvo susiaurinta gatvė ar sulėtintas eismas? Arba jei staiga jūsu maršrute esantis kelias susiaurėtų ir pasidarytų nepatogus ar kas nors atsisakytų automobilio ir liptų į autobusą? Automobiliai gal ir nebeateitis, tai reikėtų galvoti kokį modernų viešąjį transportą, bent jau tramvajų. Kaip tik šitoje vietoje ir būtų reikalingas tramvajus ir paskui tuos bėgius gali savo pušelėmis apsodinti.

    • Bob says:

      Na, sąžiningumo dėlei – jeigu bus ir toliau bloginamos sąlygos automobilistams, kažkada jie pradės ieškoti alternatyvų. Tiesiog klausimas kur būtų ta kritinė riba? Žinant mūsų meilė automobiliams – tikrai ne greitai. Minusas – kol tą ribą ieškosim, miestas dus kilometrinių kamščių TDI smoge.

      • aha says:

        Teisingumo delei tevai veziot vaiku i mokyklas ir darzelius paspirtukais irgi neprades. Nuo to kamsciai lb padideje, tai nereik svaigt, kad gatviu siaurinimas ir apsunkinimas privers kazka kazkur persest. Ir apie tai mes kalbam 21 amziuje?Kai tokios “priemones” versti ir daryt nepatogiau

        • Nereikalingas says:

          Nereikia but supermamyte. Pradinukas turi but pamokomas nuvaziuoti i mokykla VT pats.

          • aha says:

            ar kalba eina apie tai kuo reik but ar nereik, esme ir faktas, kad vezios kaip ir vezioja ir ant paspirtuku neperkels, tuo labiau jei dar vezioja is uzmiescio gretimo

  8. Mindaugas says:

    Kazkokie pezalai. Dar vienas noras uzsideti pliusa uz musu pinigus…
    Geriau medzius sodintu F.Zapos svere, sutvarkytu S.Konarskio svera, seimo auto aiksteleje is vis miska galima pasodinti, o ne atiduoti ,,daugiabuciu biuru,, vystytojam.
    Kad sumazinti butelio kakliuko efekta reikia ne siaurinti buteli, ar didinti jame slegi, o tvarkyti periferijos infro struktura, darzeliai, mokyklos, rekreacijos zonos, ten kelius sutvarkyti (jau pagal niderlandu principa su 30 greicio zona), visas biudzetines istaigas iskelti salia aplinkelio su patogiais privaziavimais, va tada jau galima issidirbineti bus. O dabar ponas mere viskas daroma per kita gala ir tik del piaro, uz tat ir gaunasi su..as, brangus, uz musu pinigus, bet su..as.

  9. Gintaras says:

    Tas siaurinimas pagal standartą ką duoda ?Iš Justiniškių pasukti dešinėn į Laisvės pr. reikia dalintis pirma juosta su A juosta važiuojančiu viešuoju transportu.Tas pats iš Narbuto dešinėn į Laisvės pr….Tokių vietų daug .

  10. Paulius says:

    Tai kad komentarai buvo apie kitus momentus, automobilizacijos mažinimo reikalingumas nekelia klausimų. Problema – nėra alternatyvų. Atvejis – žmogus gyvena Pašilaičiuose, į darbą važiuoja į Naujamiestį. Galimi pasirnkimai – auto 30-40 minučių VS viešasis – 10 min iki stoteles + 50 minučių (su persėdimu) – t.y. skirtumas vos ne dvigubas, nekalbant apie komfortą ir prestižą (na, socialionio konteksto negali ignoruoti, nors ir nesutinki). Todėl ir užėjus į autobusą / troleibusą matom tik kainai jautresnius žmones. O transportas turėtų būti visiems. Tai tiek.

    • Bohemietis says:

      O taip, senas geras Rytų Europos prestižas su storomis auksinėmis grandinėlėmis ant kaklo, rusišku popsu ir Turingijos žemėje 1998-ais jau skendusiais mersedesais, bet užtat su kokiu pasididžiavimu vairuojamais! Šiuo metu didžiausia prestižo koncentracija pasaulyje yra Kišiniove ir Dnipropetrovske, o mažiausia – London Sityje!

      • Nereikalingas says:

        Visi sitie prestiziniai lietuviai niekad negyvene vakaruose, todel vakaru prestizas cia suvokiamas kaip statuso trukumas. Dabar visi paminusuos draugiskai.


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist