Toks paminklas sostinėje labai reikalingas. XV a. pradžioje Vilniuje aktyviai ėmė darbuotis liuteronai, bandę kurti lietuviškąją raštiją ir švietimo sistemą lietuvių kalba. Gaila, kad netrukus kūrėjams teko kraustytis į Karaliaučių ir lietuviškosios raštijos bei mokslo pradus sukurti ten. Reikėtų visuomenei gerai paaiškinti kodėl paminkle minimi Radvilos. Baigiantis XV a. pradžiai būtent iš Radvilų lūpų nuskambėjo žodžiai:”esame lietuviai, bet kalbėti turime lenkiškai”. Lietuvių raštija plėtojosi Karaliaučiaus valdose, o ypač centriniame LDK regione bajorijos tarpe ėmė plisti lenkų kalba. Radvilų reformacijos sistemoje dominavo anaiptol ne lietuviškos raštijos dvasia. Visą šį procesą XV a. pab. puikiai atspindi Daukša. Radvilas gerbti reikia už politinius ir kitus nuopelnus, bet lietuviškosios raštijos ir mokslo srityje jų pagerbimas labai jau abejotinas.
O KUR SKULPTURA DABAR MATOME TIK KAZKOKIUS STULPUS….RODOS SIUOLAIKINIAI STATYTOJAI TESUGEBA ISSPAUST TIK VAMZDZIUS, STULPUS, GRYBUS, SKYLES, REMUS …TOKIE LIAUDIES MEISTRELIAI PINIGAMS ISISAVINT…BUS KUR VYRAMS NUSISISIOT
Lietuvoje įsišaknijusi kažkokia keista atminties objektų/meno kūrinių išvaizda viešosiose erdvėse. Brangios medžiagos ir kažkoki realizmo elementai. Tie paraižymai ant akmens su tekstu ir veidais man primena informacinius stendus ar paminklus kapinėse. Tai nelabai turi išliekamosios vertės. Gal tiesiog stendus reikia statyti jeigu taip norima tiesmukai paaiškinti/sukurti dialogą su tais reformatais?
Toks paminklas sostinėje labai reikalingas. XV a. pradžioje Vilniuje aktyviai ėmė darbuotis liuteronai, bandę kurti lietuviškąją raštiją ir švietimo sistemą lietuvių kalba. Gaila, kad netrukus kūrėjams teko kraustytis į Karaliaučių ir lietuviškosios raštijos bei mokslo pradus sukurti ten. Reikėtų visuomenei gerai paaiškinti kodėl paminkle minimi Radvilos. Baigiantis XV a. pradžiai būtent iš Radvilų lūpų nuskambėjo žodžiai:”esame lietuviai, bet kalbėti turime lenkiškai”. Lietuvių raštija plėtojosi Karaliaučiaus valdose, o ypač centriniame LDK regione bajorijos tarpe ėmė plisti lenkų kalba. Radvilų reformacijos sistemoje dominavo anaiptol ne lietuviškos raštijos dvasia. Visą šį procesą XV a. pab. puikiai atspindi Daukša. Radvilas gerbti reikia už politinius ir kitus nuopelnus, bet lietuviškosios raštijos ir mokslo srityje jų pagerbimas labai jau abejotinas.
O KUR SKULPTURA DABAR MATOME TIK KAZKOKIUS STULPUS….RODOS SIUOLAIKINIAI STATYTOJAI TESUGEBA ISSPAUST TIK VAMZDZIUS, STULPUS, GRYBUS, SKYLES, REMUS …TOKIE LIAUDIES MEISTRELIAI PINIGAMS ISISAVINT…BUS KUR VYRAMS NUSISISIOT
Prašome neklaidinti Tautos, ką skelbia Jūsų absoliučiai su tiesa prasilenkiantis pavadinimas.
fuuu, satanistinis kakutis!
Lietuvoje įsišaknijusi kažkokia keista atminties objektų/meno kūrinių išvaizda viešosiose erdvėse. Brangios medžiagos ir kažkoki realizmo elementai. Tie paraižymai ant akmens su tekstu ir veidais man primena informacinius stendus ar paminklus kapinėse. Tai nelabai turi išliekamosios vertės. Gal tiesiog stendus reikia statyti jeigu taip norima tiesmukai paaiškinti/sukurti dialogą su tais reformatais?
Satanistine zvaigzde nu visai neblogai matom ka jie atstovauja.