Vilnius daro klaidą, kad siaurina gatves ir teikia prioritetą dviračiams ir paspirtukams, neišsprendę pagrindinio viešojo transporto uždavinio – nepakeitę pagrindinio viešojo transporto tinklo. Tiek Europos šalys, tiek Minskas pirmiausia iįrengė požeminį viešąjį transportą, o tik po to dėmesį skyrė dviračiams ir paspirtukams. Vilnius pradėjo ne nuo to galo.
Vilniui visiškai nerūpi nei šeimos su vaikais, nei automobilių vairuotojai. Kadangi Š… vaikais nesirūpino, tai visas miestas orientuotas į vėjavaikius. Panašu, kad ne problemos rūpėjo, o kaip prastumti projektus, kurie jam kišenę gerai pripildytų…
gaisrinėm jokių problemų per kuoliukus pravažiuoti ir gėlių vazonus prasistumdyti.
Geriau tegu pasirūpina uniagesniai kad turėtų kompaktiškų sunkvėžimių kad galėtų siaurom Senamiesčio gatvėm prvažiuoti.
Ar dabar ir UNESCO saugomus pastatus griausim kad tik jie galėtų pravažiuoti?
Palyginus su vieninteliais didesniais už Lietuvoje eksplatuojamais priešgaisrinės saugos sunkvežimius, mus lenkia tik JAV ir Kanada, visur kitur, tokie patys. Net su turima komplektacija, nėra ką mažinti, nes sukurtas standartinis paketas išnaudoja max vietos efektyvumą. Jei pastebėsite, senamiestis nėra žinomas dėl savo tankumo, todėl natūralu, kad ir į jo ribota gatvių pravažumą reikia kreipti dėmesį išimtinai.
Sovietiniais laikais ir iki siolej dabar Laissves prospeku visus Lazdynus ir Karoniliniskes galima buvo pravažiuoti be vienos sviesaforais reguliuojamos sankryžos . Dabar bėgant nuo sovietizmo,ant kiekvieno sumišto kampo po sviesafora, reikės emigruoti į Minską…
buvo kazks tyrimas ale daugiau juostu tik padidina masinu kieki. Jau 100 kartu parodyta kad tas tyrimas yra visiska nesamone ir neturi nieko bendro su realybe. Bet siam klounui tai nedaeina.
Jei Šimašius išdrįstų nuvažiuoti į Minską, gal pamatytų kaip tvarkomi miestai. Už tokią betvarkę, kurią pridarė Šimašius, Baltarusijoje jis gautų 10, o gal ir 15 metų.
Vilniaus neimanoma paversti Minsku, nes jis toks jau yra. Nuvaziuok i sovietinius miegamuosius rajonus ir pamatysi ne tik Minska, bet ir Cernobyli. Ne veltui ir seriala cia filmavo.
Kur skųstis, o kur ne, bet tikrai ne dėl sovietinių rajonų. Vienas kitam nelygūs, naujamiestis, pašilaičiai – sutinku, bet lazdynai, karoliniškės, net viršuliškės iš dalies yra n kartų geresni negu koks bajorų ar pilaitės skruzdėlynas. Nes nekalbant apie supančią ir apsčiai prieinamą gamtą, vidinis išplanavimas leidžia pakankamai lengvai judėti ir susisiekti su likusiu miestu. Viskas ko reikia yra kosmetiniai pakeitimai ir iš esmės turi NT vystytojų nesubjaurotą tobulą mikrorajoną, kuriame iš tiesų gera gyventi.
Vilnius daro klaidą, kad siaurina gatves ir teikia prioritetą dviračiams ir paspirtukams, neišsprendę pagrindinio viešojo transporto uždavinio – nepakeitę pagrindinio viešojo transporto tinklo. Tiek Europos šalys, tiek Minskas pirmiausia iįrengė požeminį viešąjį transportą, o tik po to dėmesį skyrė dviračiams ir paspirtukams. Vilnius pradėjo ne nuo to galo.
Vilniui visiškai nerūpi nei šeimos su vaikais, nei automobilių vairuotojai. Kadangi Š… vaikais nesirūpino, tai visas miestas orientuotas į vėjavaikius. Panašu, kad ne problemos rūpėjo, o kaip prastumti projektus, kurie jam kišenę gerai pripildytų…
gaisrinėm jokių problemų per kuoliukus pravažiuoti ir gėlių vazonus prasistumdyti.
Geriau tegu pasirūpina uniagesniai kad turėtų kompaktiškų sunkvėžimių kad galėtų siaurom Senamiesčio gatvėm prvažiuoti.
Ar dabar ir UNESCO saugomus pastatus griausim kad tik jie galėtų pravažiuoti?
Palyginus su vieninteliais didesniais už Lietuvoje eksplatuojamais priešgaisrinės saugos sunkvežimius, mus lenkia tik JAV ir Kanada, visur kitur, tokie patys. Net su turima komplektacija, nėra ką mažinti, nes sukurtas standartinis paketas išnaudoja max vietos efektyvumą. Jei pastebėsite, senamiestis nėra žinomas dėl savo tankumo, todėl natūralu, kad ir į jo ribota gatvių pravažumą reikia kreipti dėmesį išimtinai.
Sovietiniais laikais ir iki siolej dabar Laissves prospeku visus Lazdynus ir Karoniliniskes galima buvo pravažiuoti be vienos sviesaforais reguliuojamos sankryžos . Dabar bėgant nuo sovietizmo,ant kiekvieno sumišto kampo po sviesafora, reikės emigruoti į Minską…
Tai kad ir dabar Laisvės prospektas Lazdynuose ir Karoliniškėse neturi nei vieno šviesoforo. Čia jūs gal iš Kauno rašot komentarus?
buvo kazks tyrimas ale daugiau juostu tik padidina masinu kieki. Jau 100 kartu parodyta kad tas tyrimas yra visiska nesamone ir neturi nieko bendro su realybe. Bet siam klounui tai nedaeina.
Buvo ir tyrimas, kur parodė, kad plečiamas dviračių tinklas padidina važiuojančių dviračių kiekį. Kodėl nesąmonė sakai? Taip jau yra
Isisiepes iki ausu kaimietis kaip visada.pries interviu duodan momento kliju turbut vuoste
Rizas gime rizas mirs.idiotas vilniu taurage pavers
uz tad galima paversti gaidynu ….
Jis jau tegul eina i pensija. Ieis i istorija kaip silpniausias meras
Jei Šimašius išdrįstų nuvažiuoti į Minską, gal pamatytų kaip tvarkomi miestai. Už tokią betvarkę, kurią pridarė Šimašius, Baltarusijoje jis gautų 10, o gal ir 15 metų.
Na nežinau, aš asmeniškai norėčiau gyventi vakarietiškame mieste, o ne sovietiniame… Kas toliau, siūlysi komandiruotis Čeliabinske?
Vilniaus neimanoma paversti Minsku, nes jis toks jau yra. Nuvaziuok i sovietinius miegamuosius rajonus ir pamatysi ne tik Minska, bet ir Cernobyli. Ne veltui ir seriala cia filmavo.
Kur skųstis, o kur ne, bet tikrai ne dėl sovietinių rajonų. Vienas kitam nelygūs, naujamiestis, pašilaičiai – sutinku, bet lazdynai, karoliniškės, net viršuliškės iš dalies yra n kartų geresni negu koks bajorų ar pilaitės skruzdėlynas. Nes nekalbant apie supančią ir apsčiai prieinamą gamtą, vidinis išplanavimas leidžia pakankamai lengvai judėti ir susisiekti su likusiu miestu. Viskas ko reikia yra kosmetiniai pakeitimai ir iš esmės turi NT vystytojų nesubjaurotą tobulą mikrorajoną, kuriame iš tiesų gera gyventi.