Niujorko pasaulio reklamų festivalyje „New York Festivals Advertising Awards“ Vilniaus kalėdinė reklama tapo finaliste kelionių ir laisvalaikio reklamų kategorijoje. Reklama atsidūrė tarp trijų geriausių šios srities reklamų. Taip pat šis vaizdo klipas buvo įtrauktas į penkių skirtingų kategorijų geriausių reklamų trumpąjį sąrašą.

Vilnių garsinanti reklama tapo finaliste kartu su Šveicarijos klipu ,,No drama“, kuriame vaidina žymusis JAV aktorius Robert De Niro ir tenisininkas Roger Federer. Auksą šioje kategorijoje laimėjo Islandijos reklama ,,Welcome to the icelandverse“.

Niujorko geriausių pasaulio reklamų festivalio apdovanojimai vyksta jau daugiau nei 50 metų. Šiais metais paraiškas pateikė reklamos ir komunikacijos profesionalai iš 60 pasaulio šalių. Visas reklamas vertino virš 400 apdovanojimus pelniusių profesionalų, pripažintų savo srities lyderiais iš viso pasaulio.

Reklamoje pokštaujama apie tai, jog užsieniečiai dažnai nežino, kur yra Vilnius

Reklaminiame klipe „Kalėdinis Vilnius – nuostabus, kur bebūtų kalėdinio Vilniaus fone choras atlieka naują populiarios kalėdinės giesmės „Džiaugsmingų šventų Kalėdų“ (angl. „Merry Christmas“) versiją. Reklamoje muzikaliai pokštaujama apie tai, jog užsieniečiai dažnai nežino, kur yra Vilnius. Pasaulyje gerai žinomai kalėdinei dainai buvo parašyti nauji žodžiai: spėliojama, kurioje gi šalyje yra Vilnius – Švedijoje, Austrijoje, Lenkijoje ar kitur.

Naująją kalėdinės giesmės versiją specialiai reklamos klipui atliko Vilniaus savivaldybės choras ,,Jauna muzika“. 

2021-ųjų rudenį pristatyta Vilniaus reklama atkreipė tarptautinės žiniasklaidos dėmesį: apie ją rašė vienas didžiausių Jungtinės Karalystės žiniasklaidos kanalų  ,,Daily Mirror“, rinkodaros portalai – ,,Ads of the World“, ,,PR Week.

Vilnių garsinančios reklamos kampanijos jau yra pelniusios ne vieną tarptautinį pripažinimą. Vieni ryškiausių apdovanojimų – komunikacijos apdovanojimuose ,,Epica“ integruotų kampanijų kategorijoje laimėta bronza už reklamą ,,Vilnius: amazing wherever you think it is“ (liet. „Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“), ta pati reklama apdovanojimuose „City, Nation, Place Awards“ buvo pripažinta kaip geriausia komunikacijos strategija. Prestižiniuose turizmo apdovanojimuose „International Travel & Tourism Awards“ reklama „Vilnius – the G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“) buvo pripažinta kaip geriausia. O reklamos klipas ,,You Have Reached Your Destination” (liet. „Pasiekėte savo tikslą”) tarptautiniuose turizmo reklamos festivaliuose pelnė net 8 apdovanojimus.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

39 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist