Nesvarbu kokia graži ar ne ta perėja, svarbu, kad leistis po žeme nepatogu. Gražinkit perėjas be laiptų (antžemines). Galima automobilius kišti į pažeminius tunelius, o ne pėsčiuosius. Šiaip vežant vaiką vežimėlyje – ši perėja būdavo tikras iššūkis. Su dviračiu gal tik kartą išdrįsau – daugiau klaidos nebedarau. Neįgaliesiems, tikriausiai išvis neįveikiama. O čia miesto centras, kur neva viskas turėtų būti pritaikyta būtent pėstiesiems.
Grąžinkit antžemines perėjas, visiškas nesusipratimas, skatina važinėti dviračiais, o tokia sovietinė nesąmonė padaryta pačiam centre jau nepriklausomybės laikais. Visiška maskva
Požeminė pėsčiųjų perėja yra sovietinių laikų neteisingų miestų planavimo atgyvena, kaip iki šiol to nesupranta, daug kur, net rytų Europos bloko šalyse jos pamažu yra naikinamos, prioritetas yra pestysis, o ne automobilis. Kodėl mieste neturi būti požeminių perėjų nerasysiu, pilna info adekvatiems žmonėms.
Taigi reikia automobiliams bruzgėti, nestabdyti Narbuto autostrados 😀 čia žinoma tik vienas iš daugelio Vilniaus planavimo siaubulių, prie kurio punkiai tinka dėžutės naujos statybos butai, tęsiantys sovietų tradicijas, taip pat perimetrinio užstatymo nebuvimas, nes juk komercija patogiai pasiekiama pėsčiomis skirta tik centrui ir univermagams :)) #godblesssovietarchitectureconcepts
Bet žinoma, pradžiai reikia normalaus VT, kas yra normalus, aiškinti nereikia, plačiai isdiskutuota tema, tik tada galima pamažu “naikinti” automobilizacija, deja bet čia vms viską daro atvirkščiai, ko pasekoje sudaro nepasitenkinimą ir konfliktą
Nesvarbu kokia graži ar ne ta perėja, svarbu, kad leistis po žeme nepatogu. Gražinkit perėjas be laiptų (antžemines). Galima automobilius kišti į pažeminius tunelius, o ne pėsčiuosius. Šiaip vežant vaiką vežimėlyje – ši perėja būdavo tikras iššūkis. Su dviračiu gal tik kartą išdrįsau – daugiau klaidos nebedarau. Neįgaliesiems, tikriausiai išvis neįveikiama. O čia miesto centras, kur neva viskas turėtų būti pritaikyta būtent pėstiesiems.
jo, ši vieta yra visiškas nesusipratimas, kapitaliai ten reikia pergalvot sankryžą ir susisiekimą
Grąžinkit antžemines perėjas, visiškas nesusipratimas, skatina važinėti dviračiais, o tokia sovietinė nesąmonė padaryta pačiam centre jau nepriklausomybės laikais. Visiška maskva
Požeminė pėsčiųjų perėja yra sovietinių laikų neteisingų miestų planavimo atgyvena, kaip iki šiol to nesupranta, daug kur, net rytų Europos bloko šalyse jos pamažu yra naikinamos, prioritetas yra pestysis, o ne automobilis. Kodėl mieste neturi būti požeminių perėjų nerasysiu, pilna info adekvatiems žmonėms.
Taigi reikia automobiliams bruzgėti, nestabdyti Narbuto autostrados 😀 čia žinoma tik vienas iš daugelio Vilniaus planavimo siaubulių, prie kurio punkiai tinka dėžutės naujos statybos butai, tęsiantys sovietų tradicijas, taip pat perimetrinio užstatymo nebuvimas, nes juk komercija patogiai pasiekiama pėsčiomis skirta tik centrui ir univermagams :)) #godblesssovietarchitectureconcepts
Bet žinoma, pradžiai reikia normalaus VT, kas yra normalus, aiškinti nereikia, plačiai isdiskutuota tema, tik tada galima pamažu “naikinti” automobilizacija, deja bet čia vms viską daro atvirkščiai, ko pasekoje sudaro nepasitenkinimą ir konfliktą