MiestasStatybos Vilniuje

Paaiškėjo, kada atsiras naujas pėsčiųjų tiltas tarp Europos aikštės ir Baltojo tilto

Jau už kelių metų atsiras specialioji Baltojo tilto bei Europos aikštės jungtis. Planuojama, kad projektas bus realizuotas kartu su pastatytu „K18B” kompleksu.

,,Europos aikštė jungsis su Baltuoju tiltu per dabartinę veikiančią požeminę perėją, toliau praėjimas bus integruotas į projektuojamą „K18B” projektą per jų pastato holą ir bus realizuota kartu su pastatytu „K18B” kompleksu”, – sako Rūta Matonienė, Vilniaus miesto savivaldybės Vyriausiojo miesto architekto skyriaus vyresnioji patarėja.

Danielio Libeskindo suprojektuoto dangoraižio statybos sostinės centre stabtelėjo. Čia jau ilgą laiką nėra nei sunkiosios technikos, nei darbuotojų. Vis dėlto projektas yra toliau įgyvendinamas: šiuo metu yra detalizuojami techniniai sprendiniai, o tuomet konstrukcijų dalies rangovas atnaujins statybos darbus. Statybos darbus planuojama baigti 2022 m. trečiąjį ketvirtį.

 

Projektiniuose pasiūlymuose nurodoma, kad bus statomas trijų aukštų požeminis parkingas, o antžeminės, septynių aukštų podiumo dalies aukštis bus 34 m, o dvidešimties aukštų ofisų bokšto aukštis – 84 m. Absoliutinė statinio bokšto viršūnės altitudė yra 190,3 m.

Daugiau apie projektą galima perskaityti čia.

NT projektų žemėlapis

 

MadeinVilnius.lt informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „Naujosios medijos grupės“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
63 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
10 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Sonic
Sonic
8 mėnesius

Man svarbiausia, kad ant tiltas būtų su dviračių taku 🙂 Dabar reikia važiuoti gerokai į šoną iki perėjos per Konstitucijos pr. (arba temptis požemine…). O šiaip tas K18B projektas sunkiai suvokiamas…

Antanas
Antanas
8 mėnesius

))) nejuokinkit,gal kokie ir vokiečiai padarytų,o lietuviai tai nebent kaip kaime iš medžio.fuuu ubogu kraštas,fuuuu niekam tikęs esat, nevykėliai,nieko nesugeba gražaus padaryti,fuuuu vargu uab

Andrius
Andrius
8 mėnesius
Atsakinėti į  Antanas

Jei pasidomėtumėt naujausiom pasaulinėm architektūros tendencijom, tai pamatytymėt, kad vis labiau domimasi alternatyva statyti dangoraižius iš medžio, būtent dėl betono ir stiklo poveikio šiltnamio efektui. Tai čia manau galima būtų visai pataikyti

hmmm
hmmm
8 mėnesius
Atsakinėti į  Antanas

vatinė šiukšlė kur buvus, kur nebuvus:D net tokios smulkmenos, kaip rašymas be gramatinių klaidų, gyvenime neįkandęs, bet kur jau praleis progą pavemt ant kitų:)

Paskutinį kartą redaguota 8 mėnesius (hmmm)
Mindaugas
Mindaugas
8 mėnesius

Pėsčiųjų tiltas kaip suprantu turi pakeisti pėsčiųjų perėją? Tada kam yra palikta tiesiai einanti atkarpa nuo baltojo tilto kaip kad ir yra dabar? Kaip žmonės turės elgtis nuėję tiesiai, o ne pasirinkę maršruto per tiltą? Apsisukti, grįžti atgal ir eiti per viršų? Spėkit kiek taip darys? 🙂 Pėsčiųjų perėja bus ar ne, nesuprantu?

Tomas s
Tomas s
8 mėnesius
Atsakinėti į  Mindaugas

Aišku kad perėja liks. Tiltas skirtas dviratininkų ir pėsčiųjų patogumui kad išvengti toliau link naujojo pastato esančių laiptų ar vingiuojančio panduso, o ne tam kad automobiliai galėtų greičiau prasilėkti

Andrius
Andrius
8 mėnesius
Atsakinėti į  Mindaugas

O kaip kitaip patekti į Upės gatvę?

Makaronas
Makaronas
8 mėnesius
Atsakinėti į  Andrius

Pasiziurekit paveikslelius, viskas kuo puikiausiai matosi.

Tomas
Tomas
8 mėnesius

Sis tiltas turetu buti greiciau statomas, nes ties upes gatves pereja greitai susiformuoja spustys

Tomas s
Tomas s
8 mėnesius
Atsakinėti į  Tomas

Perėja liks, bet pėsčiųjų srautas sumažės, tai gal kažkiek ir pagerės situacija

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button