MiestasStatybos Vilniuje

Paaiškėjo, kada atsiras naujas pėsčiųjų tiltas tarp Europos aikštės ir Baltojo tilto

Jau už kelių metų atsiras specialioji Baltojo tilto bei Europos aikštės jungtis. Planuojama, kad projektas bus realizuotas kartu su pastatytu „K18B” kompleksu.

,,Europos aikštė jungsis su Baltuoju tiltu per dabartinę veikiančią požeminę perėją, toliau praėjimas bus integruotas į projektuojamą „K18B” projektą per jų pastato holą ir bus realizuota kartu su pastatytu „K18B” kompleksu”, – sako Rūta Matonienė, Vilniaus miesto savivaldybės Vyriausiojo miesto architekto skyriaus vyresnioji patarėja.

Danielio Libeskindo suprojektuoto dangoraižio statybos sostinės centre stabtelėjo. Čia jau ilgą laiką nėra nei sunkiosios technikos, nei darbuotojų. Vis dėlto projektas yra toliau įgyvendinamas: šiuo metu yra detalizuojami techniniai sprendiniai, o tuomet konstrukcijų dalies rangovas atnaujins statybos darbus. Statybos darbus planuojama baigti 2022 m. trečiąjį ketvirtį.

Projektiniuose pasiūlymuose nurodoma, kad bus statomas trijų aukštų požeminis parkingas, o antžeminės, septynių aukštų podiumo dalies aukštis bus 34 m, o dvidešimties aukštų ofisų bokšto aukštis – 84 m. Absoliutinė statinio bokšto viršūnės altitudė yra 190,3 m.

Daugiau apie projektą galima perskaityti čia.


NT projektų žemėlapis

MadeinVilnius.lt informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „Naujosios medijos grupės“ sutikimo neleidžiama.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

63 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.


Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
10 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Sonic
Sonic
13 dienas (-ų)

Man svarbiausia, kad ant tiltas būtų su dviračių taku 🙂 Dabar reikia važiuoti gerokai į šoną iki perėjos per Konstitucijos pr. (arba temptis požemine…). O šiaip tas K18B projektas sunkiai suvokiamas…

Antanas
Antanas
17 dienas (-ų)

))) nejuokinkit,gal kokie ir vokiečiai padarytų,o lietuviai tai nebent kaip kaime iš medžio.fuuu ubogu kraštas,fuuuu niekam tikęs esat, nevykėliai,nieko nesugeba gražaus padaryti,fuuuu vargu uab

Andrius
Andrius
17 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Antanas

Jei pasidomėtumėt naujausiom pasaulinėm architektūros tendencijom, tai pamatytymėt, kad vis labiau domimasi alternatyva statyti dangoraižius iš medžio, būtent dėl betono ir stiklo poveikio šiltnamio efektui. Tai čia manau galima būtų visai pataikyti

hmmm
hmmm
17 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Antanas

vatinė šiukšlė kur buvus, kur nebuvus:D net tokios smulkmenos, kaip rašymas be gramatinių klaidų, gyvenime neįkandęs, bet kur jau praleis progą pavemt ant kitų:)

Paskutinį kartą redaguota 17 dienas (-ų) (hmmm)
Mindaugas
Mindaugas
17 dienas (-ų)

Pėsčiųjų tiltas kaip suprantu turi pakeisti pėsčiųjų perėją? Tada kam yra palikta tiesiai einanti atkarpa nuo baltojo tilto kaip kad ir yra dabar? Kaip žmonės turės elgtis nuėję tiesiai, o ne pasirinkę maršruto per tiltą? Apsisukti, grįžti atgal ir eiti per viršų? Spėkit kiek taip darys? 🙂 Pėsčiųjų perėja bus ar ne, nesuprantu?

Tomas s
Tomas s
17 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Mindaugas

Aišku kad perėja liks. Tiltas skirtas dviratininkų ir pėsčiųjų patogumui kad išvengti toliau link naujojo pastato esančių laiptų ar vingiuojančio panduso, o ne tam kad automobiliai galėtų greičiau prasilėkti

Andrius
Andrius
17 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Mindaugas

O kaip kitaip patekti į Upės gatvę?

Makaronas
Makaronas
17 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Andrius

Pasiziurekit paveikslelius, viskas kuo puikiausiai matosi.

Tomas
Tomas
17 dienas (-ų)

Sis tiltas turetu buti greiciau statomas, nes ties upes gatves pereja greitai susiformuoja spustys

Tomas s
Tomas s
17 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Tomas

Perėja liks, bet pėsčiųjų srautas sumažės, tai gal kažkiek ir pagerės situacija

Back to top button