Sutvarkykite geriau suliniu dangcius, ka jus dirbate, iseisite ir kitas tvarkys jusu beprotiskus darbus raudamas tuos medzius ir plesdamas susiaurintas gatves, o jus keiks kas tik gales..
Iesko durniu. Konkursas kas nemokamai suplanuos viesaja erdve justiniskese, kas nemokamai medi pasodins. Tuoj kvies i talka kelius asfaltuot nemokamai, sniega kast nemokamai.
O siaip mera visi prisimins kai medi kadencijos pradzioj pjove o pabaigoj sodino. Nekazka
Gal vietoj “perteklinės” dangos frezavimo Grinda gali pakloti kur jos nėra arba ji baigia pranykti? Greiciau vet kas kutas už miesto vairo stotų kol šitas visai jo nesugriovė….
Aš nelabai suprantu, kodėl nekalbama apie alternatyvas, viešasis transportas nėra patrauklus, automobilių tik daugėja, tarša didėja, miesto želdinimo projektai, gatvių siaurinimas, dviračių takai yra labai sveikintina, bet tai tik padidins dar labiau grustis mieste, žmonės dėl to nesirinks į darbą iš pasilaiciu į centrą važiuoti dviračiu, ar nepatraukliu, lėtu viešuoju transportu. Vilniaus viešas transportas yra kone pats blogiausias, jeigu ne blogiausias ES
Nes tai blogos naujienos ir jos neuždirba politinių taškų? Dabartinei komandai tiesiog neapsimoka spręsti išvardintas problemas, žymiai naudingiau hype’intis su tokiomis medžių sodinimo iniciatyvomis. Nei gerai, nei blogai, tiesiog politika – turėsim proga pakeisti kryptį už 2 metų 🙂
To ir bijojau – vėl PRinis dalykas su 1 metų sodinukais. Tuos sodinukus galima aplinkkelyje ar miegamajam rajone sodinti, bet tikrai ne Konstitucijos prospekte – tam yra profesionalus apželdinimas ir jau išaugę 3-5 metų medeliai.
O tai aplink Vilnių jau atsirado tam skirti logistikos centrai, kroviniams perskirstyti? O gal jau yra ir visas fleet’as elektrinių sunkvežimių miestui? Kažkaip kartais labai jau toli fantazijose žmones nusigauna. Realybė kitokia.
Matosi, kad Vilniaus kelius projektuoja su sunkiuoju transportu nesusidūręs žmogus. Su puspriekabe tuoj bus neįmanoma per Vilnių pervažiuoti. Eismas skirtas tik lengvajam transportui.
Sutvarkykite geriau suliniu dangcius, ka jus dirbate, iseisite ir kitas tvarkys jusu beprotiskus darbus raudamas tuos medzius ir plesdamas susiaurintas gatves, o jus keiks kas tik gales..
Kada tą vagį pasodins?
Iesko durniu. Konkursas kas nemokamai suplanuos viesaja erdve justiniskese, kas nemokamai medi pasodins. Tuoj kvies i talka kelius asfaltuot nemokamai, sniega kast nemokamai.
O siaip mera visi prisimins kai medi kadencijos pradzioj pjove o pabaigoj sodino. Nekazka
Gal vietoj “perteklinės” dangos frezavimo Grinda gali pakloti kur jos nėra arba ji baigia pranykti? Greiciau vet kas kutas už miesto vairo stotų kol šitas visai jo nesugriovė….
Čia aplinkinių NT vystytojų užgaidas vykdo p. ideralai liberastai.
Taspats gi įvyko su gedo kalno nuskutimu.
O kiek mokės pinigų už kiekvieną pasodinta medį
Pats ir padirbės. Nors kartą.
Ir dar, kada jis pagaliau planuoja atsistatidint?
Neplanuoja gi. Kadencija baigsis lyg 2023 m.
Aš nelabai suprantu, kodėl nekalbama apie alternatyvas, viešasis transportas nėra patrauklus, automobilių tik daugėja, tarša didėja, miesto želdinimo projektai, gatvių siaurinimas, dviračių takai yra labai sveikintina, bet tai tik padidins dar labiau grustis mieste, žmonės dėl to nesirinks į darbą iš pasilaiciu į centrą važiuoti dviračiu, ar nepatraukliu, lėtu viešuoju transportu. Vilniaus viešas transportas yra kone pats blogiausias, jeigu ne blogiausias ES
Nes tai blogos naujienos ir jos neuždirba politinių taškų? Dabartinei komandai tiesiog neapsimoka spręsti išvardintas problemas, žymiai naudingiau hype’intis su tokiomis medžių sodinimo iniciatyvomis. Nei gerai, nei blogai, tiesiog politika – turėsim proga pakeisti kryptį už 2 metų 🙂
To ir bijojau – vėl PRinis dalykas su 1 metų sodinukais. Tuos sodinukus galima aplinkkelyje ar miegamajam rajone sodinti, bet tikrai ne Konstitucijos prospekte – tam yra profesionalus apželdinimas ir jau išaugę 3-5 metų medeliai.
Ir turi buti neimanoma!! Nereikia cia centre jusu su puspriekabem.
O tai aplink Vilnių jau atsirado tam skirti logistikos centrai, kroviniams perskirstyti? O gal jau yra ir visas fleet’as elektrinių sunkvežimių miestui? Kažkaip kartais labai jau toli fantazijose žmones nusigauna. Realybė kitokia.
Kol bus galima be problemų mieste sukiotis su fūra, tol jokie perskirstymo centrai ir neatsiras.
Matosi, kad Vilniaus kelius projektuoja su sunkiuoju transportu nesusidūręs žmogus. Su puspriekabe tuoj bus neįmanoma per Vilnių pervažiuoti. Eismas skirtas tik lengvajam transportui.
o kam tau su fura po miesta vazinet? Cai tik vilniuje galima pamatyti kai furos per centra vaziuoja.