Liepą didžiausia atviro miesto galerija „Menas be stogo“ jau trečią kartą planuoja grįžti į Vilniaus gatves. Šis projektas gimė prieš dvejus metus, po pirmojo karantino, siekiant padėti dėl pandemijos nukentėjusiems menininkams. Pastaroji Vilniaus miesto savivaldybės ir lauko reklamos kompanijos „JCDecaux Lietuva“ iniciatyva sulaukė rekordinio kūrėjų susidomėjimo bei miestiečių įsitraukimo, kurie leidosi į meno paieškas netikėtose miesto vietose.

Projektas „Menas be stogo“ siekia ne tik padėti profesionaliems menininkams būtų plačiau pamatytiems, bet tuo pačiu ši platforma veikia kaip partnerysčių mezgimo ir kūrinių pardavimo tinklas, nes visi projekte dalyvaujantis darbai turi būti parduodami, o kainos nurodomos viešai. Šis projektas gimė norint palaikyti kūrėjus šiuo permainingu laiku.

„Meno Vilniaus gatvėse niekada nebus per daug. Ši tradicija, gimusi dėl pandemijos uždarytų galerijų metu, puikiai pagyvina miestą ir dabar, todėl ją tęsiame“, – sako Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius.

Projektas sulaukia didelio susidomėjimo, kasmet savo paraiškas pateikia daugiau nei 500 profesionalių menininkų. Iš jų komisija turės sudėtingą užduotį atrinkti 100 darbų, kurie bus atspausdinti ir eksponuoti mieste esančiose lauko reklamos plokštumose, o dar keli šimtai kūrinių bus rodomi virtualioje galerijoje www.menasbestogo.lt, kuri veikia visus metus. 

Šiemet lauko galerija sostinės gatvėse startuos liepos viduryje.

„Smagu, kad projektas tęsiasi ir sulaukia daug susidomėjimo. Mūsų komanda nuosekliai palaiko meno ir kultūros iniciatyvas, nes matome, kad ilgalaikėje perspektyvoje, tai kuria didelę vertę visuomenei ir miestui. Nuostabu, kad atsiranda entuziastų, kurie mieste nužingsniuoja daug kilometrų ir randa visus 100 kūrinių  ir puiku, kad kasmet menininkai augina savo gerbėjų ratą bei parduoda savo kūrinius“, – sako lauko reklamos kompanijos „JCDecaux Lietuva“ vadovė Žaneta Fomova.

Dalyvavimas projekte nemokamas, visus kūrinių spaudos ir eksponavimo kaštus dengia projekto organizatoriai – Vilniaus miesto savivaldybė, lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ ir projekto partneris prekybos tinklas IKI. Projekte kviečiami dalyvauti visi profesionalūs menininkai arba jiems atstovaujančios galerijos.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

5 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist