Didžiausia Lietuvoje vandentvarkos bendrovė „Vilniaus vandenys“ dar vasaros viduryje sostinėje veikiančias maitinimo paslaugas teikiančias įmones pakvietė prisijungti prie inicijuotos kampanijos „Gerk tyrą Vilniaus vandenį“. Praėjus numatytam akcijos laikotarpiui bendrovė dalijasi lūkesčius viršijusiais rezultatais – iki rudens Vilniuje veikiantys svetingumo sektoriaus atstovai savo klientams ir svečiams išdalino beveik 700 000 stiklinių vandens iš čiaupo.

„Esame be galo patenkinti ne tik per vasarą pasiektais kampanijos rezultatais, bet ir įvairių verslų atstovų sąmoningumu bei atsakomybe. Didžiuojamės, jog nei vieno prie kampanijos prisijungusio verslo atstovo nereikėjo įtikinėti, jog Vilniuje vanduo iš čiaupo yra nė kiek neprastesnis už vandenį, kurį galime nusipirkti prekybos centre ir kad šis pasirinkimas yra ne tik investicija į klientų sveikatą, bet ir į aplinką“, – sako bendrovės „Vilniaus vandenys“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas.

Remiantis bendrovės skaičiavimais ir skirtingų verslų atstovų duomenimis, iki rugsėjo vidurio vykusios „Gerk tyrą Vilniaus vandenį“ kampanijos metu Vilniuje veikiančios svetingumo sektoriaus įstaigos išdalino 672 000 stiklinių vandens iš čiaupo bei taip atsisakė virš 240 000 plastikinių buteliukų. Pasirinkimu atsisakyti tokio kiekio plastiko buteliukų anglies dioksido išskyrimas į aplinką buvo sumažintas daugiau nei 15-ka tonų.

Anot „Vilniaus vandenų“ generalinio direktoriaus M. Švaikausko, šis skaičius nėra visiškai tikslus, mat prie inicijuotos akcijos noriai jungėsi ne tik restoranai, kavinės ar viešbučiai, bet ir kitų verslo sričių atstovai: biurų ir prekybos centrai, sporto klubai, atskiros įmonės. Jie savo lankytojus ir darbuotojus taip pat skatino atsisakyti vandens plastikiniuose buteliukuose ir jį iškeisti į vandenį iš čiaupo. Visą prisijungusių prie iniciatyvos verslų sąrašą galima rasti tinklalapyje www.vandensjega.lt.

„Taisyklė, jog kartu mes galime daugiau tik dar kartą pasitvirtino. Mūsų inicijuotoje akcijoje dalyvavę verslai įrodė, jog šiam žingsniui yra  pasiruošę ir be papildomų įpareigojimų įstatymais. Nors pagrindinius šios akcijos veiksmus ir baigiame, toliau visus skatiname gerti tyrą Vilniaus vandenį ir juo vaišinti savo klientus bei svečius“, – akcentuoja bendrovės „Vilniaus vandenys“ vadovas.

Vienos pirmųjų prie „Vilniaus vandenys“ iniciatyvos prisijungusios restoranų „Jurgis ir drakonas“ bei „Brooklyn Brothers“ bendraturtės Odetos Bložienės teigimu, tokios akcijos svarbios visuomenės požiūrio keitimui  ir verslas mielai prie jų jungiasi: „Mes dovanojame ne tik stiklinę, bet galimybę prisidėti prie gamtos išsaugojimo kiekvienam“.

Šį sezoną rekordiniai išgerto geriamojo vandens skaičiai buvo fiksuojami ir iš sostinėje „Vilniaus vandenys“ įrengtų vandens gertuvių, kurių sezono pabaiga bus skelbiama jau kitą mėnesį. Skaičiuojama, jog iki rudens vidurio sostinės gyventojai ir svečiai išgėrė kone 140 tūkstančių litrų vandens ir taip atsisakė daugiau nei 278 tūkst. plastikinių buteliukų.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

11 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist