M. Pakalnis: naujas Vilniaus bendrasis planas – galimybių, o ne investicijų žemėlapis

Komentarai 5

  1. Vytautas says:

    Jau kas prakalbo? 😄😄😄
    Kam jau kalbėti apie “investicijas”, o kam patylėti…

  2. Žofrua says:

    Tulūzoj, Vilniaus dydžio Prancūzijos mieste, naują metro trasą projektuoja 5 tūkst. keleivių viena kryptimi srautą, tuo tarpu Pakalnis mėgina įrodyt, kad apie metro bus galima kalbėti tik tada, kai dabartiniai troleibusai ir autobusai perveš po 15 tūkst. Siaurinamos gatvės, kamščiai, blėniai apie mikromobilumą, paspirtukus… Kiek dar turėsim kantrybės?

  3. Statybioras says:

    Pamenu, kai Pakalniuks pasakojo apie Konstitucijos prospekto užstatymą, kaip po kelių metų iškils šedevrai, kokie vaizdai atsivers… Geriausiu šedevru patapo arka, kuria uždarė visą erdvę, apsupo seną daugiaaukštį. Vienas klaikiausių erdvių valdymo supratimų.

  4. MikrorajonVibes says:

    Šis nevykėlis dirbdavo savivaldybėje dar prieš įstojimą į ES – jei būtumėte atėję į dar seną savivaldybę Gedimino pr., joje stovėdavo miesto maketai ir Pakalnis išdidžiai pasakodavo apie Vilniaus perkūnkieminę plėtrą, kurios esminė dalis jis buvo. Po to jis vadovavo Vilniaus planui, kur ‘paprastojo remonto’ principu perasfaltuodavo gatves pagal sovietų nustatytas gaires. Iki šiol Vilniaus plane yra du projektų tipai – nauji projektai ir seni projektai. Seni projektai galioja iki Pakalnio išėjimo ir ten pilna visokių tvorelių, per plačių gatvių ir pan. nesąmonių. Tokio susiknisimo kaip jo vadovavimas Vilniaus planui dar reiktų gerai paieškoti. Pakalnio kurti ‘miesto planai’ paliko visur vėlyvojo sovietmečio architektų nustatytą aukštingumą. T.y. jei sovietai lauke, kur turi ganytis karvės, įkaldavo 16 aukštų kraupią dėžę, tai 16 aukštų aukštingumas būdavo nustatomas ir naujai statybai. Tai buvo viena brangiausių klaidų Vilniaus šiuolaikinėje raidoje, nes vystytojai, nusipirkę tuos sklypus, už juos mokėjo pagal tą aukštingumą, tad sumažinti jam būtų reikėję daug mokesčių mokėtojų pinigų kompensacijų. Perkūnkiemis ir panašios nesąmonės yra grynai Pakalnio ir jo draugelių nuopelnas. Dėl transporto – Vilnius skęsta transporto spūstyse, o Šimašiaus ir šito veikėjo valdymo laiku jos dar smarkiai padidėjo. Akivaizdu, kad jų ‘autobusai gali tą patį ką light rail’ taktika neveikia, tai yra gaisras, kurį reikia gesinti, bet šis žmogus toliau kliedi kažkokius absurdus apie tai, kad pirma reikia surinkti rimtesnės transporto priemonės srautus autobusais ir tik tada statyti kažką rimčiau (absoliutūs kliedesiai, kurie būtų išjuokti bet kuriam kitam ES mieste, penktoko lygio paistalai). Kas dar? Šnipiškės turėjo būti Pakalnio ir Šimašiaus flagship projektas ir gavosi taip, kaip buvo galima tikėtis. Ar kas nors matė tą Anrekos monstrą ir kitus pastatus? Tai yra jau grynai Pakalnio laikų projektas. Bet, kaip ir dėl visų kitų dalykų Vilniuje Pakalnis už šį nėra atsakingas ir nieko apie jį nežino. Dabar atsiras kažkoks naujas planas, kuriuo Vilniaus plėtra bus išgelbėta ir jį ruošė……*drum roll* Mindaugas “Brėžnevas” Pakalnis. Mes žinome, ko galima iš jo tikėtis. Tai bus mėšlo krūva, o ne planas. Bet Pakalnis už rezultatus nebus atsakingas ir čia visai kitas departamentas, žemės tarnyba, ufonautai ar dar kas nors. Fail.

  5. Maestro says:

    Fredis kriugeris ir toliau viena sako žiniasklaidai, kitą daro savo kabinetuose


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist