Miestas

L. Jonauskas apie automobilių statymo aikštelių rinkliavų didinimą Vilniuje: tai elementarus  pasipinigavimas   

Vilniaus miesto savivaldybės priimtus sprendimus, kuriais kai kuriose gatvėse būtų didinama rinkliava už automobilių statymą, Seimo narys socialdemokratas Linas Jonauskas vadina ne žmonių interesų gynimu, o pasipinigavimu.

Pasak L. Jonausko, rinkliavų už automobilių statymą didinimas nesprendžia miesto problemų.

„Sprendimai dėl naujų rinkliavų man panašūs į elementarų pasipinigavimą. Rinkliavos didinimas motyvuojamas tuo, kad gyventojai, kurie nori šalia namų statyti automobilį, negali to padaryti dėl į aikšteles privažiuojančių pašalinių žmonių, užimančių statymo vietas. Tačiau ar tikrai didesnė rinkliava, iš žalios į raudoną pakeista zona, atbaidys tuos, kurie nori šioje vietoje statyti automobilį? Nemanau“, – teigia L. Jonauskas.

 

Seimo nario nuomone, Vilniaus miesto oro taršos problemą galėtų sumažinti kompleksiniai sprendimai.

„Nepakanka vieno sprendimo. Reikia žiūrėti kompleksiškai. Jei gyventojai skundžiasi, kad jų autimibilių statymo ietose automobilius stato pašaliniai asmenys, reikėtų ne apmokestinti tas vietas, o palikti jas skirtas tik gyventojams, kurie turėtų leidimus šioje vietoje statyti automobilius. Jei norime, kad miesto centre ir senamiestyje būtų mažesnė tarša, ne gyventojams skirtų antžeminių automobilių statymo vietų turėtų mažėti. Tam yra požeminės. Į senamiestį turėtų būti leista įvažiuoti tik elektra varomam aptarnaujančiam transportui. O jei viešasis transportas būtų patogus, jo maršrutai gerai suplanuoti, o miesto gyventojai juo galėtų važinėti nemokamai, tikrai mažai kas nuo namų iki centro važiuotų savo automobiliu“, – sako Lietuvos socialdemokratų partijos frakcijos Seime narys L.Jonauskas.

Anot parlamentaro,  savivaldybės tarybos posėdyje buvo nutarta  koreguoti kai kurias automobilių statymo zonas, jas keičiant į apmokestinamas brangiau, taip pat į rinkliavos zonas įtraukti daugiau naujų teritorijų.

 

Jo duomenimis, į geltonąją rinkliavos zoną bus įtraukta Rasų kolonijos teritorija ir Šnipiškių teritorija, o į žaliąją rinkliavos zoną įtraukiamos iki šiol neapmokestintos atskiros Antakalnio, Žirmūnų, Minties, S. Žukausko, J. Kubiliaus, Žygio, Lakūnų, Pelesos gatvės. Iš žaliosios į brangesnę geltonąją rinkliavos zoną keičiama A. Vivulskio gatvės dalis tarp Savanorių prospekto, Kedrų, T. Ševčenkos gatvių, Vingio parko teritorija, Rinktinės, Šeimyniškių ir Sporto gatvės. Raudonoji zona vietoje dabar esančios žaliosios bus nustatyta V. Kudirkos, Maloniojoje, Pušų gatvėse. Iš geltonosios į raudonąją rinkliavos zoną keisis Krokuvos gatvės dalis prie Registrų centro – tarp Kalvarijų ir Rinktinės gatvių. Iš geltonosios į mėlynąją rinkliavos zoną keičiamos Subačiaus, A. Strazdelio, Šv. Dvasios gatvės.

Jadvyga Bieliavska (ELTA)

 
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
24 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
17 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Liuciferiauskas

mokestį didinti 10 kartų tai važinėja su automobiliais po 50 000 eurų turčiai . turi automobilį esi turtingas nesvarbu jei pirkai ir už 2 000 eurų . palaikau . tam yra VVT.

Rasa

prieš imdami mokestį už parkavimo aikšteles Gedimino pr.
išspręskite tualetų klausimą. Išėjus iš parkingo dar ilgai žiaugčioji nuo smarvės.
Visas įėjimas/išėjimas numyžtas – kvapelis toks, kad turbūt buvo myžama nuo atidarymo ir niekada nevalyta….
Išeini iš tokio parkingo, ateini į dramos teatrą ir nejaukiai jautiesi – svarstai – ar ant batų tą smarvę atsinešei ar nosyje tas kvapas tik laikosi…
Grįždamas į automobilį – svarstai, kaip perėjus per tokią smarvę lipt į auto – batai pasmirdę…
@šiamašiau, a?

Liuciferiauskas

nepatinka princese sėdėk namie . niekada gyvenime nebus visada komforto .

Algimantas

Kai man buvo 13 metu, as pats nesupratau is kur man atejo tokia vizija, mes tik isikelem i penkiaauksti Krantines gatveje.Kieme tebuvo 2-3 masinos.Vilniaus rajonai tik kuresi.Kaip ne kaip1964 m .Taigi as , piemuo, skambinu i architekturos statybos instituta ir klausiu , kodel po penkiaauksciais nedarote masinu stovejimo aiksteliu, o sandeliukus bulvem ir kopustams.Ir jie man atsake.kad masina gali sprogti.As apieka.Parkavimo problema yra visam pasaulyje ir ja beveik neimanoma isspresti.Bet nedarykite kvailysciu.Pasiziurekite truputi i ateiti. Su pagarba.

Liuciferiauskas

sėsk į VVT ir tylėk sukandęs dantis .

Benas

Savivaldybė leidžia statyti daugiabučius su nepakankamu parkingų skaičiumi, o paskui apiplėšinėja gyventojus ir svečius didindama parkavimo mokesčius. Niekšas tu, Šimašiau…

aha

jis yra pionierius-kaimietis

Kristijonas

Nėra reikalavimų maksimaliam vietų skaičiui, tik minimaliam. Kaip tik vystytojai skundžiasi kad per dideli reikalavimai, nes jie neišparduoda visų vietų aikštelėse. Tai čia miestas apiplėšinėja ar gyventojai bando sutaupyti miesto sąskaita?

Benas

Statytojai naudojasi korupcija savivaldybėje ir stato ne gyvenamuosius namus, o “svečių namus”, “viešbučius” ir pan. komercinės paskirties statinius, kuriems reikalaujamas parkingo vietų skaičius yra mažesnis. Vystytojai visada skundžiasi, nes pakankamas vietų skaičius kainuoja papildomai. Kad neišparduoda tai melas, nes, nesant paklausos, kainos už parkingus nebūtų tokios didelės.

Liuciferiauskas

kokios problemos ? už ta pačia kainą pirk privatų nama su sklypu galėsi 3 automobilius laikyt .

aha

priešrinkiminis PR tęsiasi 🙂 nieko naujo

p.s. dėl pasipinigavimo jis teisus – pinigus renka, bet parkavimo sąlygos kartais kelia didelių klausimų

Paskutinį kartą redaguota 2 mėnesius (aha)
Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button