Miestas

Kitą savaitę Vilniaus rotušė pristatys savo naująjį įvaizdį ir prekinį ženklą

Apie savo įvaizdžio keitimą pranešanti Vilniaus miesto rotušė tampa atviresnė visuomenei. Vienas iš rotušės tikslų – tapti pirmuoju vilniečių ir miesto svečių traukos tašku Vilniuje. Atsinaujinanti sostinės rotušė sieks sulaužyti nusistovėjusius stereotipus, kad šioje vietoje gali lankytis tik išskirtiniai asmenys.

Įvaizdžio keitimu norima priminti miestiečiams ir Vilniaus svečiams, kad rotušė – tai ne tik pastatas, bet ir viso Vilniaus kultūros ir vertybių simbolis. Atnaujinti Vilniaus rotušės įvaizdį patikėta beveik 30-ties metų patirtį rinkoje turinčiai „McCann Vilnius“ reklamos agentūrai. Kartu su visu įvaizdžiu keisis ir rotušės logotipas, kuris atspindės naujai atgimusį miesto simbolį.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
0 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button