NIEKADA TAS TILTAS NEBUS PASTATYTAS…..VISKAS DAROMA NE NUO TO GALO…TAS PATS BUS IR SU PROJEKTU ANT TAURO KALNO IR VISASI KITAIS SIKASIAUS “PROJEKTAIS”.
Kaip ir visais kitais projektais Vilniuje – tik kai bus reikalinga verslui, t.y. prasidės naujų daugiabučių už Litexpo statyba. Šiaip sau Lazdynų gyventojams niekas nieko nedarys.
Šiaip tiesą sakote, visur Vilniuje taip – Šnipiškės, Paupys, Markučiai to pavyzdžiai. Gal tai dalinai susiję, kad privatus verslas investuodamas į daugiabučių statybą turi primesti kažkiek už aplinkinę infrastruktūrą?
Kaip ir su tiltu per Vilnelę. Iš pradžių lyg ir verslas turėjo pastatyti. Finale gavosi, kad savivalda už savus pastatė du to paties vystytojo privačius objektus jungiantį tiltą…
Ir teisingai, tuomet ir srautai bus gerokai didesni, dabartiniu atveju jugiama būtų pieva prie litexpo prie Vingio parko, t.y. nebent dviratininkai ir paspirtukininkai juo naudotųsi. O šiaip, kolkas tokias statybas galima pamiršti, dėl karo dabar trūks beveik visų statybinių medžiagų, jų kaina išsipūs iki debesų, kol tai stabilizuosis – šio tilto nebus. Dėja, bet to laukia ir kiti panašūs projektai ir ne tik Vilniuje ar Lietuvoje. Tad ir skubėti nėra jokios prasmės.
O šiaip jo ten net ir nereik. Kodėl miestas turi statyt jį verslui? Kad padidinti srautus naujam Akropeeeliui?
Lazdynuose? Nuo kada tai Lazdynai?
NIEKADA TAS TILTAS NEBUS PASTATYTAS…..VISKAS DAROMA NE NUO TO GALO…TAS PATS BUS IR SU PROJEKTU ANT TAURO KALNO IR VISASI KITAIS SIKASIAUS “PROJEKTAIS”.
Tai kad nelabai atsakomas klausimas pavadinime
NIEKADA.
Klausimas ar skirti pinigai vis dar yra ir ar projektas tik ne popierius… Dar po metų jei viskas prasidės, teks viską iš naujo daryti.
Kaip ir visais kitais projektais Vilniuje – tik kai bus reikalinga verslui, t.y. prasidės naujų daugiabučių už Litexpo statyba. Šiaip sau Lazdynų gyventojams niekas nieko nedarys.
Šiaip tiesą sakote, visur Vilniuje taip – Šnipiškės, Paupys, Markučiai to pavyzdžiai. Gal tai dalinai susiję, kad privatus verslas investuodamas į daugiabučių statybą turi primesti kažkiek už aplinkinę infrastruktūrą?
Kaip ir su tiltu per Vilnelę. Iš pradžių lyg ir verslas turėjo pastatyti. Finale gavosi, kad savivalda už savus pastatė du to paties vystytojo privačius objektus jungiantį tiltą…
Ir teisingai, tuomet ir srautai bus gerokai didesni, dabartiniu atveju jugiama būtų pieva prie litexpo prie Vingio parko, t.y. nebent dviratininkai ir paspirtukininkai juo naudotųsi. O šiaip, kolkas tokias statybas galima pamiršti, dėl karo dabar trūks beveik visų statybinių medžiagų, jų kaina išsipūs iki debesų, kol tai stabilizuosis – šio tilto nebus. Dėja, bet to laukia ir kiti panašūs projektai ir ne tik Vilniuje ar Lietuvoje. Tad ir skubėti nėra jokios prasmės.