Žvėryną perskyrusios judrios T. Narbuto gatvės apačioje, tarp pėsčiųjų takų Elnių ir Danielių gatvėse, planuojama nauja jungtis keliaujantiems po miestą be automobilio. Kol kas judėjimą pėsčiomis ar dviračiais besirenkantiems gyventojams nuo Elnių gatvės iki saugios perėjos yra apie 0,5 km – arba iki T. Narbuto ir Sėlių sankryžos, arba iki sankryžos prie prekybos centro „Panorama“.
Viadukas sujungs ir Šeškinės dviračių taką nuo Ozo g. su Žvėrynu, T. Narbuto gatve, o kartu ir miesto centru. Taip pat artimiausiu metu bus pradėti dviračių tako T. Narbuto g. įrengimo darbai. Šios atkarpos įrengimas yra labai svarbus sklandžiam dviratininkų judėjimui mieste, nes sujungs Pilaitės rajoną su centrine miesto dalimi.
Vilniaus savivaldybės užsakymu viaduką projektuojanti parengusi bendrovė „Kelprojektas“ viešą projektinių pasiūlymų pristatymą planuoja rugsėjo 2 d.
Virš keturių eismo juostų gatvės įrengto viaduko ilgis siektų 44,158 m; viaduko perdangos plotis 8,497 m. Artimiausias atstumas nuo statomo viaduko iki gyvenamųjų pastatų yra apie 30 m.
Pėsčiųjų viaduko statybos vietoje nėra gausios augmenijos – brandžių medžių. T. Narbuto gatvės šlaituose auga jauni medžiai, daugiausiai – alksniai, įvairūs klevai, yra ir spygliuočių. Šlaite augančius želdinius planuojama maksimaliai saugoti šalinant tik tuos, kurie auga viaduko statybos zonoje. Ateityje, tvirtinant šlaitą, planuojamas papildomas jo apželdinimas.
Vadovaujantis racionalumo kriterijumi, viaduko vieta parinkta taip, kad nereikėtų įrengti papildomų konstrukcijų: laiptų ir pandusų. Projektuojamas viadukas yra ties giliausia T. Narbuto g. iškasas ir viename lygyje sujungia pėsčiųjų ir dviračių takus, esančius skirtingose T. Narbuto g. pusėse. Parinkta vieta leidžia užtikrinti reikiamą gabaritą transporto judėjimui po viaduku, neįrengiant laiptų ir pandusų patekimui ant viaduko, o tuo pačiu užtikrina, kad konstrukciniai sprendiniai neturėtų įtakos Vilniaus senamiesčio kraštovaizdžiui – nepažeistų kultūros paminklo, Vilniaus istorinio centro, apsaugos zonos reikalavimų.
Projekto viešas pristatymas vyks nuotoliniu būdu, rugsėjo 2 d. 17 val.
Dviračių kelių ir viadukų plėtra yra, aišku, gerai. Tačiau tvarios visuomenės pagrindas yra šeima su 2-3 vaikais. O šeimos su 2-3 vaikais kur kas dažniau važinėja į ir po miestą automobiliu (tikiuosi, artimoje ateityje – elektromobiliu), o ne autobusu, paspirtuku ar dviračiu. Tikiuosi, kad ponas Š. pasigimdys su naująja žmona 2-3 vaikus ir tada jie abu irgi suvoks, kad mieste saugiam eismui reikia 4 juostų gatvių ir 2-jų lygių sankryžų. Kiek tokių per savo dvi kadencijas padarė ponas Š.?
Tikiuosi, kad ateityje šalia bus ir tiltas, vedantis į vienpusio eismo Kęstučio gatvę Žemaitės gatvės link. Reikia mero transportininko!!!
nebus niekada
seniai jo ten reikejo. Bet esminis zodis planuojama – zinant musu savivaldybe, projektas penkiu metu ir nemaziau. Matyt bobas keisti lengviau nei miesta valdyti
LABAI REIKIA PESCIUJU TILTO tarp VALAKAMPIU ir SILO TILTU !!!! nes tiem kas gyvena antakalni pedinti taip toli ir daryti toki rata yra ziauru norint patekti i siaures miesteli
O kosmodromas kada?
homofobinio pensininko humoro jausmas:D žiauru, bukumui ribų nėra…