40% yra labai daug, Olandijoje kur dviračiai populiarūs tas procentas turbūt 4 nesiekia. Šita stigma jog jei nori būti saugus privalai važiuoti dviračiu su šalmu tik riboja dviračio kaip transporto priemonės populiarumą ir tuo pačiu saugumą, nes kuo daugiau dviratininkų tuo labiau prie jų pripratę automobilių vairuotojai ir tuo atsargiau jie vairuoja ten kur dviratininkų pirmenybė. SAFETY IN NUMBERS. Saugu pirmiausia turi būti ne dėl šalmo o dėl to kad infrastruktūra yra saugi ir automobilių vairuotojai nevairuoja kaip bepročiai ir nežudo kitų eismo dalyvių, nes jei tave taranuoja automobilis dideliu greičiu tai šalmas tik apsaugos nuo skalpo nubrozdinimo, bet lavoną vis tiek reikės nuo kelio gramdyti.
40% yra labai daug, Olandijoje kur dviračiai populiarūs tas procentas turbūt 4 nesiekia. Šita stigma jog jei nori būti saugus privalai važiuoti dviračiu su šalmu tik riboja dviračio kaip transporto priemonės populiarumą ir tuo pačiu saugumą, nes kuo daugiau dviratininkų tuo labiau prie jų pripratę automobilių vairuotojai ir tuo atsargiau jie vairuoja ten kur dviratininkų pirmenybė. SAFETY IN NUMBERS. Saugu pirmiausia turi būti ne dėl šalmo o dėl to kad infrastruktūra yra saugi ir automobilių vairuotojai nevairuoja kaip bepročiai ir nežudo kitų eismo dalyvių, nes jei tave taranuoja automobilis dideliu greičiu tai šalmas tik apsaugos nuo skalpo nubrozdinimo, bet lavoną vis tiek reikės nuo kelio gramdyti.