Judumo platforma „Bolt“ skaičiuoja nuostolius: per mažiau nei keturias savaites pradingo dauguma iš šešių šimtų prie elektrinių paspirtukų pridėtų šalmų.

Įmonė „Bolt“ planuoja, kad iki gegužės pabaigos į miestą išriedės dar keli šimtai paspirtukų su šalmais, ir tikisi, jog su jais paspirtukų naudotojai elgsis atsakingiau.

Šalmai prie dalies elektrinių „Bolt“ paspirtukų buvo pridėti Seime ėmus svarstyti Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisas, kuriomis norima įvesti privalomą šalmų dėvėjimą mikrojudumo priemonių, pavyzdžiui, elektrinių paspirtukų ir elektrinių dviračių, naudotojams.

„Pradėdami šią iniciatyvą numatėme, kad tam tikra dalis šalmų gali būti prarasta, bet tokio spartaus jų dingimo nesitikėjome.

Suprantame, jog elektrinio paspirtuko naudotojas kelionės pabaigoje gali netgi tiesiog pamiršti, kad šalmas vis dar yra ant galvos. Žinome, kad taip tikrai yra nutikę, ir esame dėkingi visiems, kurie grįžo prie paspirtuko ir šalmą grąžino. Tačiau tai vienetiniai atvejai, o dauguma – 80 proc. šalmų dingo, tikriausiai buvo pamesti ar tiesiog pavogti“, – skaičiavo „Bolt“ dalijimosi paslaugų operacijų vadovas Lietuvoje Benas Jurlovas.

Įmonės atstovas sako, kad vartotojai raginami su šalmais elgtis atsakingai: kelionę elektriniu paspirtuku Vilniuje pradedantys vairuotojai „Bolt“ programėlėje mato raginimą dėvėti šalmą, jeigu jis yra užkabintas ant paspirtuko, o kelionės pabaigoje gauna priminimą šalmą vėl užkabinti ant paspirtuko, kad juo galėtų pasinaudoti kitas vairuotojas.

„Džiaugiamės, kad per beveik 5 metus, kiek Vilniuje yra prieinama elektrinių paspirtukų dalijimosi paslauga, ši transporto priemonė tikrai prigijo – ji tapo svarbia dažno miestiečio kelionių dalimi.

Džiugu ir tai, kad neatsakingo ar piktybiško elgesio su dalijimuisi skirtais paspirtukais atvejų pasitaiko itin retai. Tiesa, įvertinus kelių šimtų šalmų dingimą, akivaizdu, kad dar turime puoselėti abipusės pagarbos ir rūpinimosi nuosavybe, kuria dalijasi daugybė žmonių, supratimą“, – sakė B.Jurlovas.

„Bolt“ atstovas pridūrė, kad nei įmonės klientų aptarnavimo specialistai, nei komanda, kuri rūpinasi saugiu ir tvarkingu elektrinių dviračių ir paspirtukų naudojimu Vilniuje, neaptiko ir neturi žinių apie apgadintus šalmus.

„Šiuo projektu siekiame suprasti, ar vartotojai būtų linkę dėvėti šalmus ir ar parlamentarų siūlomas reikalavimas galėtų būti įgyvendintas, o tai, kad dingo didelė dalis šalmų, kiek apsunkina mūsų galimybes įvertinti šias tendencijas“, – kalbėjo B.Jurlovas. 

Autorius: „Lietuvos rytas“ „Sostinė“

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

22 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Kaip vertinate naujieną, jog Užupyje kursuos autobusas be vairuotojo?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist