Vilniaus centre penktadienio vakarą paliktas vilkikas akimirksniu suintrigavo praeivius. Prie automobilio susibūriavę smalsuoliai netruko pastebėti – sunkvežimio durys atviros, o viduje – tūkstančiai nealkoholinių gėrimų. Aplink tik praeiviai, jokių kitų žmonių, vairuotojo ar paaiškinimų, tik nebylus kvietimas atsigaivinti.
„Norėjome pasižiūrėti, kaip žmonės elgsis palikus nealkoholinių gėrimų pilną automobilį – ar išdrįs užeiti, pasiimti gėrimų, ar pasitikės, o galbūt jausis nejaukiai ir tiesiog praeis pro šalį. Pasisakome už atsakingą vartojimą, tad ši iniciatyva kartu buvo ir būdas paskatinti žmones pasimėgauti gaiviais nealkoholiniais gėrimais, kurių jie galėjo pasiimti nemokamai, parodyti, kad gerai praleisti laiką galima įvairiais būdais“, – apie iniciatyvą pasakoja vienas organizatorių, „Volfas Engelman“ rinkodaros vadovas Mantas Matukaitis.
Vilkiko viduje tūnojo beveik 2 tūkst. naujojo vasariško nealkoholinio apyniuoto gėrimo buteliukų. Vos per porą valandų visi gėrimai buvo iššluoti – žmonės greitai suprato, kad tai ne pokštas, o galimybė nemokamai atsigaivinti.
„Iniciatyva parodė, kad vilniečiai – ne tik smalsūs, bet ir gana drąsūs. Daugelis būriavosi prie vilkiko ir kartu su draugais spėliojo, kas čia vyksta, buvo ir nedrįsusių žengti vidun. Tačiau daugelis pasinaudojo proga ir į glėbį ėmė ne po vieną ar kelis gėrimų buteliukus, o po visą dėžę ir net kelias, ragindami ir kitus praeivius pasinaudoti galimybe. Viskas vyko labai natūraliai. Sumanymas paprastas, o rezultatas parodė, kad žmonės moka džiaugtis smulkmenomis, leisti laiką atsakingai ir smagiai“, – sako M. Matukaitis.
Nors ir buvo imituojama, kad vilkikas paliktas be priežiūros, viskas buvo kruopščiai suplanuota, sako bravoro rinkodaros vadovas.
„Būtent toks ir buvo mūsų tikslas – sukurti įspūdį, kad tai netikėta, spontaniška situacija. Tačiau iš tiesų iniciatyvos metu netoliese budėjo apsaugos darbuotojas, situaciją stebėjo ir mūsų komanda, pasiruošusi bet kokiam scenarijui. Norėjome užtikrinti, kad viskas vyktų saugiai ir sklandžiai. Lygiai taip pat po visko pasirūpinome ir aplinkos tvarka. Mums svarbu nesukelti rūpesčių nei miestui, nei jo gyventojams“, – sako bravoro rinkodaros vadovas





