Susisiekimo ministras Marius Skuodis tikina svarstysiantis galimybę apie nacionalinį oro vežėją Lietuvoje tik su viena esmine sąlyga – jeigu verslas įdėtų bent 50 proc. savo indėlio į tokį projektą.
„Aš sutikčiau, su viena esmine sąlyga – jeigu mūsų verslas įdėtų bent 50–51 proc. savo indėlio. Tai būtų įrodymas, kad tai gali būti gyvybingas modelis, kuris veiktų ir nebankrutuotų“, – antradienį žurnalistams teigė M. Skuodis.
Ministras paminėjo ir pastarųjų dienų naujieną, kuomet viena iš Jungtinės Karalystės avialinijų, nepaisant to, kad buvo išgelbėta, bankrutavo. Jis pažymėjo, kad verslas turi būti pasiruošęs „įdėti savo lėšas“ į tokio pobūdžio projektus, o ne tik naudoti mokesčių mokėtojų lėšas.
„Deja, kalbant apie nacionalines avialinijas ir paskutiniųjų dienų naujieną, viena iš britų avialinijų, nepaisant to, kad buvo išgelbėta, bankrutavo. Jeigu verslas pasiruošęs įdėti savo lėšas, o ne tik naudoti visų mūsų mokesčių mokėtojų lėšas, galima tokį variantą svarstyti. Jeigu verslo indėlio nėra, nesu tikras, kad kalbant apie komercinį segmentą, valstybė yra geriausia verslo vystytoja šioje srityje“, – aiškino politikas.
„Kalbant iš keleivių pusės, jiems svarbiausias ne nacionalinės avialinijos, o, kad būtų skrydžių krypčių. Jas būtų galima užtikrinti įvairiais būdais. Natūralu, tam vis tiek reikia finansinio indėlio“, – pridūrė jis.
Ignas Dobrovolskas (ELTA)