Vilniaus teritorinė ligonių kasa (VTLK) informuoja apie pasikeitimus gyventojų aptarnavimo tvarkoje sostinėje. Nuo šių metų balandžio mėnesio VTLK padalinyje, esančiame Liauksmino g. 6, gyventojai bus priimami tik darbo dienomis. Šis sprendimas priimtas atsižvelgus į keičiančius gyventojų įpročius ir augantį elektroninių paslaugų populiarumą.
„Stebime klientų srautus ir gyventojų elgseną. Matome, kad vis daugiau žmonių paslaugas renkasi gauti nuotoliniu būdu – naudojasi elektroninėmis ligonių kasų paslaugomis. Atsižvelgiant į tai ir į mažėjantį atvykstančių gyventojų skaičių, aptarnavimą Liauksmino gatvėje nuspręsta organizuoti darbo dienomis“, – teigiama Vilniaus teritorinės ligonių kasos pranešime.
Darbo laikas išlieka nepakitęs:
- Pirmadieniais–ketvirtadieniais: 7.30–18.00 val.
- Penktadieniais: 7.30–16.45 val.
- Švenčių dienų išvakarėse: dirbama 1 valanda trumpiau.
Pasak ligonių kasos atstovų, pokyčiai leis efektyviau planuoti žmogiškuosius išteklius, užtikrins sklandų aptarnavimą gyvai atvykstantiems gyventojams ir paskatins dar aktyviau naudotis elektroninėmis paslaugomis.
Gyventojai kviečiami naudotis ligonių kasų e. paslaugomis portale www.vlk.lt, kur galima gauti pažymas, informaciją apie draustumą, užsiregistruoti E. sveikatos sistemoje ir atlikti kitus veiksmus be būtinybės vykti į padalinį.
Vilniaus teritorinė ligonių kasa primena, kad konsultacijos telefonu ir el. paštu taip pat išlieka patogus ir greitas būdas spręsti rūpimus klausimus, ypač tiems, kurie negali ar nenori vykti į padalinį gyvai.