Vilniaus miesto savivaldybės įmonė Vilniaus šilumos tinklai (VŠT) įdiegė klientų informavimo sistemą, kuri leidžia klientus informuoti individualiai elektroniniu paštu ir mobiliuoju telefonu. VŠT – viena pirmųjų iš centralizuoto šilumos tiekimo įmonių, pradėjusi individualiai informuoti klientus jiems aktualiais klausimais. 

Prieš porą metų sukūrusi naują savitarnos svetainę, VŠT klientams pradėjo siųsti el. pašto pranešimus apie joje pateiktą informaciją, aktualiausią iš jų – planuojami karšto vandens išjungimai dėl kasmet vykdomų privalomų (hidraulinių) vamzdynų bandymų. Šįmet pradėjusi šias patikras VŠT siekia sustiprinti komunikaciją gyventojams siųsdama išankstinius pranešimus ir SMS žinutes. Kad tikslas būtų pasiektas, VŠT ragina klientus pateikti arba atnaujinti savo kontaktus savitarnos svetainėje. 

Kol kas tokiu būdu savo klientus informuoja tik keli didžiųjų Lietuvos miestų šilumos tiekėjai, dauguma kitų šią informaciją skelbia vietinėje spaudoje arba savo tinklapiuose.

Pasak VŠT Klientų aptarnavimo departamento direktoriaus Vilmanto Markevičiaus, išankstinis klientų informavimas planuojant laikinai nutraukti karšto vandens tiekimą yra ypač svarbus gyventojams, todėl įmonė ieško pačių efektyviausių priemonių, kurios leistų tiesiogiai juos pasiekti.

„Suprantame, kad net ir viena diena be karšto vandens gyventojams gali sukelti nemažą diskomfortą, todėl stengiamės ne tik kuo greičiau atlikti būtinas vamzdynų patikras, bet ir kiek galima anksčiau apie tai pranešti gyventojams. Jei tik visi mūsų klientai pateiktų savo tikslius kontaktus ir nepamirštų jų atnaujinti, mes galėtume juos individualiai informuoti visais svarbiais atvejais“, – sako V. Markevičius.

VŠT šiuo metu turi apie 80 proc. mobiliųjų telefonų numerių ir 37 proc. jų el. pašto adresų, kuriuos įmonei yra pateikę klientai. Įmonė skatina klientus pateikti savo kontaktus arba juos atnaujinti savo paskyroje prisijungus prie VŠT savitarnos, sudarant naujas sutartis su bendrove arba skambinant  klientų aptarnavimo telefonu 1840.

„Šiuo metu gyventojus informuojame SMS žinutėmis tik apie hidraulinius bandymus, tačiau ateityje tokiu būdu  planuojame siųsti ir kitus svarbius pranešimus. Elektroninio pašto adresą pateikę klientai dabar iš mūsų gauna informaciją apie vamzdynų remonto, skaitiklių metrologinės patikros darbus, jiems siunčiame pranešimus ir apie pateiktas sąskaitas, įsiskolinimus ir pan.“, – sako V. Markevičius.

Jo teigimu, norintys sužinoti informaciją apie karšto vandens išjungimą dar anksčiau, ją gali rasti patys, apsilankę VŠT tinklapio rubrikoje „Karšto vandens išjungimai“ (www.chc.lt). Specialioje paieškos formoje suvedę savo namo adresą, jie sužinos, ar artimiausiomis savaitėmis planuojami vamzdynų bandymai palies ir jų namą.

Apie planuojamus darbus ir trumpalaikį karšto vandens išjungimą VŠT iš anksto informuoja ir daugiabučių namų šilumos punktų prižiūrėtojus arba bendrijų atstovus, kurie privalo sudaryti technines sąlygas įmonei atlikti darbus. Jie taip pat turi informuoti gyventojus apie laikiną karšto vandens išjungimą. Tačiau pakabintų skelbimų laiptinėse gyventojai kartais gali ir nepastebėti, kitaip nei žinučių savo mobiliajame telefone.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

3 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist