Naujienos

Kuo pasirūpinti, norint pagerinti miego kokybę?

Miegas – tai svarbiausias energijos šaltinis. Tik gerai išsimiegoję, galime būti produktyvūs dienos metu. Taip pat tokiu būdu galime išvengti galvos skausmų ir psichologinių problemų. Tačiau, ką daryti, kai miego kokybė nėra tokia, kokios norėtumėte? Žemiau pateikiame patarimus, kuo reikėtų pasirūpinti, kad miego kokybė būtų geresnė.

Ribokite šviesos patekimą į miegamąjį

Vienas iš paprasčiausių patarimų, norint lengviau užmigti ir kokybiškai išsimiegoti – šviesos ribojimas miegamajame. Prieš eidami miegoti, nepamirškite užtraukti naktinių užuolaidų. Taip apribosite rytinius saulės spindulius ir sumažinsite iš lauko sklindantį triukšmą. Taip pat, jei kambaryje yra kitų šviesos šaltinių, tokių kaip televizoriaus lemputės, patariama juos išjungti iš elektros tinklo.

Rinkitės natūralaus pluošto medžiagas

Geriausia, kad miegamosios lovos patalynė būtų pasiūta iš natūralios medžiagos. Miego metu mūsų kūnas prakaituoja, o sintetinio audinio patalynė gali tik dar labiau paskatinti šį procesą. Todėl naktį galite dažniau prabudinėti. Dėl šios priežasties rekomenduojama rinktis patalynę iš medvilnės arba lino. Šie audiniai leidžia odai kvėpuoti, todėl kūnas mažiau prakaituoja, o jo išskiriama drėgmė lengviau išgaruoja. Taip palaikysite normalią kūno temperatūrą ir mažiau prabudinėsite.

 

Išjunkite elektroninius prietaisus

Nors ir yra pagunda prieš miegą panaršyti internete, norėdami kokybiškai išsimiegoti, išjunkite telefoną ir nenaudokite jo bent vieną valandą prieš miegą. Įvairūs elektroniniai prietaisai labai greitai išblaško, todėl gali būti sunku užmigti. Ta pati taisyklė galioja ir televizoriui, ir kompiuteriui.

Nepamirškite mitybos

Sklando daug nuomonių apie valgymą prieš miegą. Tai kaip visgi turėtų būti iš tikrųjų? Iš tiesų eiti miegoti alkaniems – nieko gero. Alkis – vienas iš dalykų, kurie kartais trukdo užmigti. Taigi reikėtų pavalgyti, bet nepersivalgyti. Rekomenduojama, kad paskutinis valgymas būtų likus 2–3 valandoms iki poilsio.

Taigi, pasinaudoję šiais patarimais, galėsite pasirūpinti kokybišku miegu. Be to, taip pagerinsite ne tik miego kokybę, bet ir sveikatos būklę. Net neabejojame, kad pasistengti dėl to tikrai verta. Įsitikinkite tuo patys – rezultatai kalbės patys už save.

 
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
0 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button