Šiuo metu rengiamas Vilniaus darnaus judumo mieste planas, kuris atsakys į klausimą, kaip spręsime sostinės susisiekimo problemas iki 2030 m. ir skatinsime gyventojus atsisakyti automobilio.

Dar 2006 m. VGTU mokslininkai suskaičiavo, kad vien sostinėje dėl automobilių spūsčių patiriami 2 mlrd. eurų siekiantys nuostoliai. Po dešimtmečio situacija iš esmės nepasikeitė – miestiečiai kelionėms mieliau renkasi asmeninius automobilius, o miesto viešasis transportas stringa tose pačiose perkrautose gatvėse.

Panašu, kad miesto valdžia esminės pertvarkos nežada. Investuojant šimtus milijonų į naujų kelių tiesimą, viešojo transporto keleiviams siūlomi viso labo kosmetiniai pokyčiai – atnaujinti esamą transporto priemonių parką.

Vargu ar to pakaks įsisenėjusiems vilniečių įpročiams pakeisti, nes kelionė nauju autobusu užtruks lygiai tiek pat kiek ir senu.

Siekdama nustatyti vilniečių nuomonę apie veiksmingiausias priemones susisiekimo problemoms spręsti, asociacija „Metro sąjūdis“ vykdo apklausą, kuri pasiekiama adresu www.vilniausmetro.lt

Balsavusiųjų nuomonė bus pateikta miesto bendrojo ir judumo planų rengėjams.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Kitas pranešimas
Rekomenduojami VIDEO

TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar pritariate, kad Vilniaus viešojo transporto bilietai būtų suskirstyti pagal zonas?

Welcome Back!

Login to your account below

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.