Projektas „Menas be stogo“ gimė prieš metus, po pirmojo karantino, siekiant padėti dėl pandemijos nukentėjusiems menininkams. Ši Vilniaus miesto savivaldybės ir lauko reklamos kompanijos „JCDecaux Lietuva“ iniciatyva sulaukė rekordinio kūrėjų susidomėjimo bei miestiečių įsitraukimo, kurie leidosi į meno paieškas netikėtose miesto vietose. Todėl šią vasarą projektas vėl grįš į sostines gatves.
Po pirmojo „Menas be stogo“ projekto net 7 proc. kūrinių buvo įsigyta, o kai kurie menininkai sulaukė naujų užsakymų arba vertingų partnerysčių pasiūlymų.
„Geriausias kovos su pandemija patirtis turime perkelti į tolimesnį gyvenimą – būtent todėl šis meninis projektas, savotiškas Vilniaus metodo atspindys, tęsia gyvavimą ir tuomet, kai pandemija iš lėto traukiasi. Miestui reikia meno, o menininkams reikia miesto – todėl ši simbiozė puikiai prigijo“, – sako Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius.
Projektas „Menas be stogo“ gimė prieš metus, po pirmojo karantino, siekiant padėti dėl pandemijos nukentėjusiems menininkams. Ši Vilniaus miesto savivaldybės ir lauko reklamos kompanijos „JCDecaux Lietuva“ iniciatyva sulaukė rekordinio kūrėjų susidomėjimo bei miestiečių įsitraukimo, kurie leidosi į meno paieškas netikėtose miesto vietose. Todėl šią vasarą projektas vėl grįš į sostines gatves.
Po pirmojo „Menas be stogo“ projekto net 7 proc. kūrinių buvo įsigyta, o kai kurie menininkai sulaukė naujų užsakymų arba vertingų partnerysčių pasiūlymų.
„Geriausias kovos su pandemija patirtis turime perkelti į tolimesnį gyvenimą – būtent todėl šis meninis projektas, savotiškas Vilniaus metodo atspindys, tęsia gyvavimą ir tuomet, kai pandemija iš lėto traukiasi. Miestui reikia meno, o menininkams reikia miesto – todėl ši simbiozė puikiai prigijo“, – sako Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius.