Pastaraisiais metais, vis daugiau laiko praleisdami ir apsipirkdami internete, žmonės tapo gerokai reiklesni elektroninėms parduotuvėms ir juose pateikiamiems produktams. Dar didesni reikalavimai keliami prekiaujantiems socialiniuose tinkluose – čia kur kas svaresnė ir komunikacija su klientu, ir pats prekės įvaizdis – vargu, ar socialinėse platformose suveiktų tradicinis prekės pateikimas tiesiog ją nufotografavus buitinėmis sąlygomis prie šviesiausios namų sienos. FOTO VERSLUI pataria, kaip sukurti nepriekaištingą, akį traukiantį produkto pristatymą, kuris ne tik sužavėtų potencialų klientą, bet ir įtikintų jį išbandyti prekę nieko neatidėliojant.
Aukštos kokybės nuotraukos
Pirmoji taisyklė, kuria turėtų vadovautis visi kuriantys verslą socialinėse medijose – talpinti tik aukštos kokybės nuotraukas. Mažai tikėtina, kad išsiliejusios, be fokuso padarytos produkto nuotraukos pritrauktų išties susidomėjusį klientą, kuris į apsipirkti užsuktų ir kitąkart. Nekokybiškos nuotraukos pirkėjui neretai sukelia neigiamas emocijas – kyla abejonės, ar prekiautojas nebando užmaskuoti tam tikrų detalių ar kitų dalykų, kurie gali turėti įtakos produkto kokybei.
Savaime suprantama ir tai, kad aukštos kokybės nuotraukų tikrai nepavyks padaryti senu mobiliuoju telefonu ar jau keliolika metų skaičiuojančiu fotoaparatu. Jei ketinate produkcijos fotografijomis užsiimti savarankiškai, visų pirma, derėtų pasirūpinti tinkama įranga. Pasidomėkite šiuolaikinėmis technologijomis ir pasirinkite jums tinkamiausią variantą. Pradžiai, tikėtina, pakaks ir inovatyvaus išmaniojo telefono, kuriame nuotraukas iškart galėsite ir paredaguoti, tačiau vėliau, verslui sėkmingai įsisukus, gali kilti aukštesnės kokybės poreikis, mat susiformavus prioritetams žinosite, kokį įvaizdžio stilių norite kurti ir kokio pobūdžio medžiagą pateikti jūsų produkcija besidominčiai auditorijai. Atsiradus tokiam poreikiui galite įsigyti ir patikimo gamintojo fotoaparatą, kuris tarnaus ilgus metus ir padės sukurti dar švaresnį įvaizdį socialiniuose tinkluose.
Dėmesys redagavimo priemonėms
Kitas svarbus žingsnis sėkmingo prekės įvaizdžio link – nuotraukų redagavimo priemonės. Turbūt kiekvienas yra girdėjęs apie Adobe Photoshop programą, tačiau šiuo metu grafinių rengyklių ir nuotraukų retušavimo priemonių pasirinkimas yra nepaprastai gausus. Vien telefone nuotraukas ir vaizdo įrašus galite redaguoti naudodami daugybę skirtingų programėlių, vis dėlto, derėtų nepramiršti fakto, kad naudodami nemokamas versijas, galutiniame rezultate greičiausiai matysite nuotrauką su vandenženkliu. Sumokėję už profesionalią programą galėsite mėgautis aukštos kokybės turiniu be jokių papildomų ženklų, tačiau pirmąkart susiduriantiems su šiomis rengyklėmis gali kilti nemažai iššūkių. Neretu atveju pradedantieji nuotraukų retušuotojai vien mokydamiesi naudotis Photoshop ar kitų programų funkcijomis užtrunka nuo keliolikos valandų iki keleto dienų. Neturintiems tokių laiko resursų ir net kelis šimtus eurų siekiančios sumos, verčiau užsisakyti profesionalias produktų fotosesijas internetu (https://foto-verslui.lt). Profesionaliai įamžintos prekės atrodys patraukliai, o dailiai retušuotos spalvos neabejotinai patrauks kliento dėmesį. Be to, aiškiose ir patyrusių fotografų atliktose nuotraukose pirkėjas galės apžiūrėti kiekvieną detalę, tad jausis labiau užtikrintas tiek apsipirkdamas pirmąjį kartą, tiek sugrįždamas apsipirkti.
Laikas eksperimentams
Žinoma, kurdami prekės įvaizdį socialiniuose tinkluose, nebijokite ir laikas nuo laiko paeksperimentuoti – įkelkite kitokio stiliaus nuotrauką, pasidalinkite skirtingų estetikų vaizdo įrašais ar pabandykite su savo auditorija pakomunikuoti be jokios vaizdinės medžiagos. Tuomet galėsite stebėti, kas jūsų klientams įdomu ir kokie įrašai pritraukia daugiau dėmesio. Galite pamėginti ir kombinuotą variantą – nuotraukoje ar vaizdo įraše įtalpinkite ir tekstą, kurį norite perduoti besidomintiems jūsų veikla. Vis dėlto, verta atminti ir tai, kad pernelyg dažnai keisti vaizdinės komunikacijos tikrai nederėtų – tai gali sukelti nestabilumo pojūtį klientui. Verčiau išlaikykite įvaizdžio stilistiką, o eksperimentus pasitelkite kaip lengvus, subtilaus skonio suteikiančius prieskonius.