Galvojant apie SEO įtraukimą į savo verslo rinkodaros strategiją vienas pagrindinių klausimų būna susijęs su svetainės SEO sąnaudomis. Ir labai dažnai yra svarstoma, kodėl SEO yra toks brangus ir ar jis ne per brangus. Tačiau lengvo atsakymo į šiuos klausimus nėra.

Pasak SEO365.lt ekspertų, šiandien „Google“ paieškos sistema naudojasi daugiau vartotojų nei kada nors anksčiau, todėl konkurencija paieškos sistemos rezultatų puslapiuose smarkiai išaugo. Be to, per pastaruosius metus „Google“ reikšmingai patobulino savo algoritmus, todėl anksčiau taikytomis sąlyginai pigiomis priemonėmis šiandien nebeįmanoma pasiekti pageidaujamų ilgalaikių rezultatų. Taigi, SEO kaina gali būti didesnė ir dėl egzistuojančio skirtumo tarp „gerojo“ ir „blogojo“ SEO.

Dauguma verslo savininkų žino, kad jiems reikia investuoti į SEO, jei nori sulaukti didesnio tikslinių lankytojų srauto, geresnių pozicijų paieškoje ir geresnių konversijos rodiklių. Vis dėlto, ne kiekvienas sugeba objektyviai įvertinti SEO kainą. Jeigu pradedate manyti, kad šiandieninės SEO išlaidos yra per didelės ir manote, kad SEO paslauga darosi per brangi, reikėtų pasvarstyti, kodėl veiksmingas SEO yra nemaža, tačiau vertinga investicija į verslo augimą.

SEO yra investicija į jūsų verslą

Prieš vardijant priežastis, dėl kurių auga SEO paslaugų kainos, reikėtų pabrėžti, kad iš tiesų SEO nėra brangus, palyginti su kitomis rinkodaros priemonėmis (įskaitant ir PPC reklamą). Tiesą sakant, tai yra ekonomiškiausias rinkodaros sprendimas šiuolaikiniam verslui. Juolab, kad kokybiškas SEO užtikrina ir didžiausią investicinę grąžą, lyginant su visais kitais skaitmeninės rinkodaros kanalais.

Dėl minėtos priežasties planuojant SEO biudžetą reikėtų atsižvelgti ne į kainą, o į investicinę grąžą. Priešingu atveju išleistus pinigus jūs priskirtumėte išlaidoms ir nelaikytumėte jų investicija. Todėl jei SEO vertinsite kaip investiciją, tada ir suprasite, kad SEO nėra brangus. Investicijos į SEO kampanijos įgyvendinimą bus tiesiogiai proporcingos pasiekiamiems rezultatams. Jei skirsite mažai – ir gausite mažai, jei skirsite daug – sulauksite daug. Todėl manyti, kad pigus SEO gali atnešti puikių rezultatų, yra klaidinga ir kartu žalinga jūsų biudžetui.

Ar SEO tikrai yra toks brangus?

Jei vis dar užduodate sau vieną ir tą patį klausimą – „ar SEO jums yra per brangus?“, turėtumėte apsvarstyti šiuos kelis svarbius elementus.

SEO – ilgalaikis sprendimas su ilgalaike grąža

Apčiuopiamiems SEO rezultatams pasiekti reikia kantrybės ir laiko. Jūsų svetainės SEO yra ne vienos dienos darbas. Paprastai SEO kampanijos vidutinė trukmė yra 6–12 mėnesių, tačiau kokybiškos optimizacijos dėka pasiekti rezultatai taip pat yra ilgalaikiai. Tie, kurie siūlo greitus rezultatus už žemą kainą, naudoja paieškos sistemų politiką pažeidžiančius metodus, galiausiai lemiančius dar prastesnius rezultatus, o tai reiškia – ir finansinius nuostolius.

Jei SEO vykdomas remiantis etiškomis praktikomis, reikia kompleksinių sprendimų, kurių visuma galiausiai padeda pasiekti teigiamų pokyčių paieškoje ir suformuoti tinkamą algoritmų požiūrį į svetainę. O kadangi skirtingų kokybiškų sprendimų įgyvendinimui reikia laiko, darbo ir didelių pastangų, kokybiško SEO už žemą kainą būti negali. Investicijos į SEO – tai atlygis šios srities profesionalams, kurie nuolat ir sistemingai dirba su jūsų svetainės SEO kampanija, gerindami ir išlaikydami aukštas svetainės pozicijas, didindami tikslinių lankytojų srautą, žinomumą, matomumą ir pardavimus. O visų svarbiausia, kad tokios pastangos sukuria ilgalaikius rezultatus, todėl sulaukiama ilgalaikės investicinės grąžos.

SEO – tai didelis darbas ir nuolatinė priežiūra

Kokybiškas SEO neįsivaizduojamas be laiko ir pastangų. Augant konkurencijai ir tobulėjant algoritmams, SEO kampanijos tampa vis sudėtingesnės, todėl šios srities specialistai turi daug dirbti, kad būtų pasiekti norimi rezultatai, ir sistemingai prižiūrėti, kad jie būtų išlaikyti.

Svetainės optimizavimas apima daug skirtingų elementų, o „Google“ paieškos sistemos algoritmai atnaujinami kasdien, todėl prireikia nuolatinių pastangų norint išlikti konkurencingiems ir pranokti konkurentus. Vykdant svetainės SEO daug dėmesio skiriama svetainės auditui, rinkos tyrimams ir konkurentų analizei, raktažodžių tyrimui, vidiniam SEO, techniniam SEO, išorinei optimizacijai, vietinių paieškų optimizavimui, turinio rinkodarai, pasiektų rezultatų analizavimui ir ataskaitų rengimui. Taigi, tai yra nuolatinis tyrimų, analizių, strategijų kūrimo ir praktinių veiksmų pritaikymo procesas, kurio rezultatas yra aukštos pozicijos, didelis matomumas ir lankomumas bei norimos konversijos.

Kaina už didelę patirtį

Patirtis ir žinios turi savo kainą. Naudodamiesi patikimos ir geros reputacijos SEO įmonės paslaugomis, mokate už profesionalumą ir kokybę. Kokybė ir profesionalumas lemia puikius rezultatus, kurie yra verti investuojamų lėšų.

Didelė patirtis užtikrina veiksmingos SEO strategijos suformavimą ir sėkmingą įgyvendinimą. Patirties stoka gali būti kliūtimi pasiekti norimų rezultatų, lemti dideles laiko sąnaudas, finansinius nuostolius ir lėtinti verslo augimą. Tam ir yra patikimi ir didelę patirtį šioje srityje turintys SEO specialistai, kurie skiria daug laiko ir jėgų tam, kad neatsiliktų nuo naujausių tendencijų ir paieškos sistemų pokyčių, laiku prisitaikydami ir galėdami pasiūlyti savo klientams aukštos kokybės paslaugas, atitinkančias jų investuotas lėšas.

SEO kaina ir sukuriama vertė

Visa tai įvertinus galime teigti, kad požiūris – „SEO yra brangus“ yra santykinis ir priklauso nuo to, su kuo lyginsime SEO kainą. Jei lyginsime ją su nesusijusiais veiksniais, galėtume ją laikyti tiek didele, tiek maža. Vertinant „brangumą“, svarbu ir rinka, biudžetas ir laukiami rezultatai. Tačiau svarbiausia, kad klausimą, ar SEO yra „per brangi“ paslauga, lemia neteisingas požiūris į patį SEO ir šios rinkodaros priemonės sukuriamus rezultatus. Vertinant SEO kainą, būtina suvokti, kokią vertę verslui gali sukurti SEO paslaugos, nes tik tokiu būdu galima suprasti šių paslaugų tikrąją svarbą ir naudą.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Kitas pranešimas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Kuris restoranas/kavinėnusipelno 2022-ųjų metų geriausiojo/geriausiosios titulo?

Welcome Back!

Login to your account below

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.