Šiuolaikinė visuomenė susiduria su įtemptu gyvenimo ritmu: daug dirbame, visur skubame, turime daugybę reikalų. Tai neišvengiamai turi neigiamų pasekmių mūsų sveikatai ir gerai savijautai. Miego trūkumas, stresas, prasta mityba – visa tai kelia rimtų iššūkių mūsų organizmui, su kuriais susidoroti reikalingas tinkamas aprūpinimas vertingomis medžiagomis. Deja, su maistu jų gauti pakankamai pavyksta ne visiems. Geras būdas papildyti organizmo atsargas yra maisto papildai, tačiau jų pasiūla rinkoje didelė, tad kyla klausimas kaip išsirinkti tinkamiausius. Daugeliui girdėtas „Biofitus“ pavadinimas, tačiau ar žinote, kad „Biofitus“ maisto papildai yra populiarūs ir puikiai vertinami pirkėjų? Aptarkime, kokios priežastys tai lemia.
„Biofitus“ prekių ženklo istorija
„Biofitus“ prekių ženklo, kaip maisto papildų gamintojo, istorija prasidėjo 2011 metais. Pradėti maisto papildų gamybą paskatino suvokimas, kad Lietuvoje stinga koncentruotų maisto papildų didelėse pakuotėse ir kai kurių natūralių maisto papildų trūkumas šalies vaistinėse. „Biofitus“ maisto papildų prekyba pradėta 2012 metais ir sėkmingai vystoma iki šiol.
„Biofitus“ – tai lietuviškas prekių ženklas, kurio maisto papildai yra gaminami aukščiausius reikalavimus atitinkančiose gamyklose įvairiose šalyse – Anglijoje, Vokietijoje, Latvijoje ir kt. Gamykloms yra keliami aukšti kokybės reikalavimais, jos visos yra sertifikuotos GMP ir ISO sertifikatais – tai užtikrina „Biofitus“ produktų kokybę ir saugumą.
Orientacija į klientų poreikius
Remiantis pardavimų duomenimis, Lietuvoje „Biofitus“ maisto papildus vartoja daugiau nei 50 tūkst. klientų. Per daugiau nei dešimtmetį siekiančią prekių ženklo istoriją pardavimų skaičius kasmet auga, produktai yra puikiai vertinami ir sulaukia didelio susidomėjimo rinkoje.
Savo sėkmės veiksniu „Biofitus“ įvardija orientaciją į klientų poreikius – įmonė palaiko atgalinį ryšį su klientais, o siekiant skaidrumo, jie skatinami atsiliepimus palikti trečiųjų šalių administruojamose platformose, pavyzdžiui, Rekvizitai.lt, „Facebook“ socialiniame tinkle ir kt. Tai nėra tik marketinginis triukas – „Biofitus“ stebi visus atsiliepimus ir į juos atsižvelgia formuojant asortimentą. Klientų pageidavimai ir pastabos yra svarbūs, remiantis jų analize koreguojami esami produktai ir kuriami nauji. Tai leidžia patenkinti rinkos poreikius ir pasiūlyti maisto papildus, kurie yra aktualiausi šiomis dienomis.
Geri atsiliepimai iš vartotojų
Vertinant „Biofitus“ maisto papildų populiarumą, negalima nepastebėti gausybės gerų atsiliepimų internete – jų skaičiai siekia tūkstančius, o tuo gali pasigirti tikrai ne kiekviena įmonė. Pirkėjai puikiai vertina ne tik „Biofitus“ asortimentą ir konkrečius maisto papildus, bet ir kitus gamintojo sprendimus. Vienas jų – didesnės pakuotės, kurios užtikrina patogumą. „Biofitus“ maisto papildų iš karto galima įsigyti tirjų mėnesių ar ilgesniam kursui, tad nereikia sukti galvos, kad maisto papildai netikėtai baigsis. Taip pat gerai vertinamas ir kainos-kokybės santykis, o įmonė stengiasi visą vartotojams aktualią informaciją pateikti aiškiai ir suprantamai, informuoja apie savo gaminių saugumą, turimus sertifikatus.
„Biofitus“ pastangos patenkinti vartotojų poreikius atsiperka: įmonės gaminamų maisto papildų populiarumas kasmet auga, o asortimentas plečiasi (šiandien jį sudaro daugiau nei 70 skirtingų produktų), didėja ir teigiamų atsiliepimų skaičius. Visa tai leidžia daryti prielaidą, kad „Biofitus“ maisto papildai yra tikrai populiarūs ir ateityje rinkos susidomėjimas jais tik dar labiau augs.