Aktualijos

„Regitra“ žada patogesnę paslaugų sistemą

alstybės įmonė „Regitra“ netrukus atnaujins elektronines paslaugas. „Regitros“ laikinasis vadovas Saulius Šuminas sako, kad sistemos naudotojai galės greitai gauti bet kurią pasirinktą paslaugą, ją bus paprasčiau administruoti. 

„Kuriame savitarnos portalą. Tai bus vieningas portalas visoms teikiamos elektroninėms paslaugoms“, – šią savaitę Seimo Ekonomikos komiteto Aukštųjų technologijų, inovacijų ir skaitmeninės ekonomikos pakomitečio posėdyje pranešė S. Šuminas. 

„Turime jau rėmus parengę, dabar atskirus darbus dėl dizaino dėliojam“, – pridūrė jis. 

 

S. Šumino žodžiais, atnaujinta svetaine bus galima naudotis paprasčiau ir lengviau.   

„Portale bus naudojama vieninga gyventojų autentifikacija, o tai reiškia, jog prisijungęs prie
sistemos klientas galės gauti bet kurią pasirinktą paslaugą ir nereikės skirtingoms paslaugoms
identifikuotis papildomai. Sistemą bus gerokai paprasčiau ir administruoti, taip pat ji leis žymiai
greičiau kurti, pridėti naujus funkcionalumus bei paslaugas ar atnaujinti esamas“, – vėliau BNS atsiųstame atsakyme teigė S. Šuminas.

„Be to, šiandien kaip niekad svarbus saugumas, todėl taikant naujas technologijas, bus užtikrintas ir dar didesnis sistemų saugumas“, – pridūrė jis.

 

Laikinasis „Regitros“ vadovas pabrėžė, kad sistemos atnaujinimas vyks etapais: rudenį tikimasi atidaryti prieigą prie viešųjų paslaugų, kurioms nereikalinga kliento autentifikacija, pavyzdžiui, išankstinė registracija, vėliau – kitų metų pavasarį, tikėtina, į naują portalą bus perkelta ir transporto priemonių savininkų apskaitos sistema.

Kitų etapų laikas priklausys nuo darbų eigos bei kitų prioritetinių įmonės projektų. 

Šiuo metu visos „Regitros“ skaitmenizuotos paslaugos yra teikiamos atskirose elektroninėse sistemose. 

 

Nuo praėjusio mėnesio pradžios, siekiant pažaboti „šešėlį“ prekybos automobiliais rinkoje, pradėjo veikti nauja transporto priemonių savininkų apskaitos sistema – visų šalyje jau esančių transporto priemonių savininkai įpareigoti turėti unikalų savininko deklaravimo kodą (SDK). Dėl to įmonė nebegalėjo suvaldyti klientų srautų. 

Eilėms įtakos turėjo ir išaugę klientų srautai dėl buvusių karantino apribojimų.  

Autorė Sniegė Balčiūnaitė

 
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
3 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button