2017 m. gegužės 9 d. Europos vartotojų centras, paminėdamas Europos dieną, kviečia kartu išgerti kavos ir pakalbėti apie vartotojų teises Europoje.  Vartotojų laukia nemokamos konsultacijos, naudinga informacija apie vartotojų teises ir malonūs siurprizai.

Europos vartotojų centras padeda vartotojams, įsigijusiems nekokybišką prekę ar paslaugą kitoje Europos Sąjungos valstybėje. Jei kilo elektroninės prekybos nesklandumų (nepristatytos, nekokybiškos, neatitinkančios užsakymo prekės, užsakytos internetu), buvo pažeistos jūsų teisės keliaujant (atidėti, atšaukti skrydžiai, autobuso ar traukinio reisai, dingo ar buvo sugadintas bagažas) ir pan., reikalaukite savo teisių. Centro teikiama pagalba nemokama, bet tikrai efektyvi – 2016 m. net 63 proc. skundus pateikusių vartotojų padedant Centro specialistams sėkmingai išsprendė savo problemas: jiems buvo grąžintos neteisingai nuskaičiuotos lėšos, išmokėtos kompensacijos, panaikintos sąskaitos už neužsakytas prekes, pardavėjai/paslaugų teikėjai įvykdė prisiimtus įsipareigojimus, vartotojams pavyko atgauti daugiau nei 72 tūkst. eurų. Europos vartotojų centras Lietuvoje priklauso Europos vartotojų centrų tinklui (ECC-Net), veikiančiam visose Europos Sąjungos šalyje, Islandijoje ir Norvegijoje, todėl bendradarbiaudami su kolegomis, Centro specialistai padeda vartotojams apginti savo teises visoje Europoje.

Kava vaišinsimės Vilniuje, prekybos centre „Panorama“, kavinėje „Mažoji Ragainė“ nuo 10 iki 12 val. Būtinai užsukite!

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar girdėjote kaukiančias perspėjimo sirenas?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist