Elektrinis paspirtukas – pasaulyje jau išpopuliarėjusi transporto priemonė, ypač patogi miestiečiams ir net keliaujantiems su šeima. Taip sako verslininkas Linas Kraniauskas. Jis tikina, kad lietuviai vis dažniau domisi tokios transporto priemonės pirkimu.

LRT.lt portalo skaitytojas susidomėjo elektriniais paspirtukais. „Matau vis daugiau skelbimų apie elektrinius paspirtukus. Ar čia kažkokia trumpalaikė mada, ar išties galima daryti prielaidą, tokia transporto priemonė bus vis populiaresnė? Ar ji tinkama suaugusiesiems, pvz., važiuoti į darbą? Ar ji saugi? Kaip paspirtukas „įsipaišys“ į pėsčiųjų ir dviratininkų eismą?“ – teiraujasi skaitytojas.

L. Kraniauskas, įmonės, prieš kelerius metus vienos pirmųjų pasaulyje pasiūliusios elektrinius paspirtukus, direktorius, sako, kad šiuo metu jų pardavimu neužsiima, tačiau dar šiemet ketina atnaujinti pardavimų liniją dėl augančios paklausos.

„Dabar atsiranda žmonių, kurie klausia apie elektrinius paspirtukus, vadinasi, lietuviai bando „prisipratinti“ šią transporto priemonę“, – mano pašnekovas.

Verslininkas atkreipia dėmesį, kad nemaža dalis paspirtukų, importuojamų iš užsienio, būna ypatingai prastos kokybės ir tai skatina nusivylimą visa transporto priemonės grupe.

„Dėl to bandysime šiais metais pasiūlyti rinkai aukštos kokybės elektrinių paspirtukų už priimtiną kainą“, – žada verslininkas. Jo teigimu, lietuviai už tokį daiktą mokėti yra pasiryžę iki 600–700 eurų.

Elektrinis paspirtukas savo dydžiu pranašesnis už analogišką elektrinį dviratį, o sveria įprastai iki 50 kg. „Jis mažas ir, kaip sakoma užsienyje, yra skirtas paskutinės mylios kelionei („last mile trip“)“, – pastebi L. Kraniauskas.

Jis sako, kad tai ganėtinai populiari transporto priemonė, jeigu į darbą reikia vykti tik kelis kilometrus, be to, jį be problemų galima įsikelti į viešąjį transportą. Elektrinis paspirtukas patogus ir tuo atveju, jeigu važinėjate automobiliu, tačiau, ji palikus stovėjimo aikštelėje, reikia judėti po miesto centrą.

„Juk dažniausiai mašinos ten, kur reikia, nepasistatai. Elektrinis paspirtukas sutaupo ir laiko, ir energijos ir yra labai patogus mėgstantiems keliauti. Esu pardavęs ne vieną paspirtuką šeimoms, kurios keliauja po Europą: jie atvyksta iki miesto, pasiima paspirtukus ir netgi su mažais vaikais keliauja per miestą“, – pasakoja verslininkas.

Įprastas elektrinis paspirtukas nuvažiuoja daugiau nei 30 kilometrų vienu pakrovimu, todėl, važiuodami mašina, galite jį pasikrauti ir ramiai važinėtis visą dieną. Be to, šis paspirtukas gali būti naudojamas ir kaip paprastas, varomas tik fizinių žmogaus jėgų pagalba, o, jeigu nesinori judėti, veža elektra.

Lietuvos kelių policijos tarnybos atstovė Daiva Žilinskė tikina, kad elektrinis paspirtukas laikomas motoriniu dviračiu, todėl asmuo, važiuojantis juo, turi vykdyti kelių eismo taisyklių reikalavimus, privalomus dviračių vairuotojams. Taip mano ir L. Kraniauskas: „Tiek Lietuvoje, tiek užsienyje populiarėja ir paprasti paspirtukai, kurie puikiai „įsipaišo“ į eismą. […] Elektriniai paspirtukai važiuoja panašiais greičiais [kaip ir paprasti paspirtukai], tiesiog nereikia pasispirti, užtenka karto, kad elektrinis paspirtukas palaikytų greitį.“

Pašnekovo teigimu, ši transporto priemonė pasaulyje – tikrai populiari. „Jų parduodama šimtais tūkstančių. Lietuvoje dar tik pradžia, truputį atsiliekame. Žinau, kad pardavėjai jų parduoda po kelis šimtus per metus ir tai dar ganėtinai maži kiekiai, kurie turėtų augti“, – įsitikinęs L. Kraniauskas.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist