Vasarą atostogavęs Naujamiesčio širdyje įsikūręs maisto turgus „Uptown Bazaar“ vos atvėręs duris neatsigina bendravimo ir skanaus maisto išsiilgusių klientų. Populiari vieta ištikimiems klientams šį sezoną siūlo ir jau įprastų, ir visiškai naujų maisto patirčių.

„Uptown Bazaar“ vadovė Kristina Lesevičienė pasakoja, kad maisto turguje išliko toks pats vietų klientams skaičius, o rudens sezoną turgus pasitinka pasirengęs naujiems –  koronaviruso –  iššūkiams.

„Klientus nuolat skatiname atsakingai laikyti atstumų ir dezinfekuoti rankas, patys rūpinamės paviršių dezinfekcija ir užtikriname, kad nepritrūktų dezinfekcinio skysčio lankytojams. Vasarą sulaukėme daug klientų skambučių su klausimais, kada atversime duris, tad jautėmės laukiami, o kartu – atsakingi už lankytojus. Vasarą, kai daug vilniečių ilsėjosi pajūryje, atlikome kosmetinį patalpų remontą, pasirengėme naujam sezonui, tačiau svarbiausia – atnaujinome gurmaniškus pasirinkimus“, –  džiaugiasi K. Lesevičienė.

Kol leidžia orai, klientai kviečiami valgyti prie lauko staliukų.

Aukštą maisto kokybę pabrėžiantis maisto turgus per vasarą pritraukė naujus operatorius, o su dalimi senųjų atsisveikino.

„Bankrutavus „Thierry“ kepyklėlei ir išsiskyrus keliams su kai kuriais kitais operatoriais, šiuo metu ieškome naujų partnerių, pvz., desertų, sušių, rytietiško maisto, žuvies gamintojų, o taip pat turime šiek tiek laisvos erdvės prekiautojams kokybiškais maisto produktais“, –  pasakoja „Uptown Bazaar“ vadovė.

Tačiau, pasak jos, „Uptown Bazaar“ duris po vasaros atvėrė ir taip nemenkai atnaujinęs asortimentą.

„Pavyko pritraukti Lietuvoje dirbantį venesuelietį, kuris puikiai žongliruoja Lotynų Amerikos skoniais. Nuo rugsėjo pasiūlysime vokiškų dešrelių, taip pat pritraukėme „ArLei“, kurie siūlo mėsos patiekalus ir valgyti turguje, ir kepti namuose, bei armėniškus patiekalus grilyje ruošiantį tiekėją. Norintys atsigaivinti, „Uptown Bazaar’e“ nuo šiol ras vaisinę „Tropikai“ – natūralių sulčių kokteilių vietą.

„Didelė dalis operatorių liko: žinomas šefas Egidijus Lapinskas liko su savo vystoma „Time4Pizza“, klesti ir „Bankoko“ (susijungę su „Bliūdu“), „Ramenas ir pagaliukai“, „Kavos era“, – pasakoja K. Lesevičienė. – Pradžiuginti galiu ir mėgstančius garsųjį kugelį, tad pietų metas išgelbėtas – toliau bendradarbiaujame su „Geru kibinu“, tad ieškokite kugelio ten“, – juokiasi vadovė. Ispaniškais produktais prekiaus bei kokteilius „Uptown bazaar’e“ toliau plaks ir „Papa’s Tapas“.

Gerai žinomi burgerių gamintojai „Burger kiosk“ turguje ne tik liko, bet ir išplėtė veiklą. Šį sezoną „Burger kiosk“ savininkas Povilas Stonkus (Londone ilgus metus dirbęs šefas) pasitinka su dviem naujais prekės ženklais – „Arancini meistrais“ ir „Uptown bistro“. Pastarasis nusitaikė į pietų metą ir kasdien siūlys vis po naują dienos pietų idėją.

„Nors visą vasarą ir taip dirbome be poilsio, pirmosios rugsėjo dienos parodė, kad pietų idėja – gera idėja“, – šypsosi P. Stonkus, mat klientai plūste plūsta. Panašu, sako jis, kad lankytojams patinka matyti tiksliai tai, ką užsisako, ir iš karto gauti maistą. Vyras sako besiorientuojantis į natūralumą, spalvingai ir estetiškai patiekiamą kokybišką maistą, tačiau neapsiriboja kažkokios konkrečios šalies maistu.

Kiek kitokia situacija su kitu nauju specializuotu P. Stonkaus projektu – „Arancini meistrais“. Itališkų (sicilietiškų) ryžių rutuliukų su įvairiais įdarais (nuo rikotos ir špinatų iki kumpio–sūrio) idėją Povilas parsivežė iš stažuotės Londono picerijose pas siciliečius brolius. „Lietuvoje, mano žiniomis, šio patiekalo gamyboje besispecializuojančių šefų nėra, todėl norisi ne tik skaniai pavaišinti klientus, bet ir edukuoti apie nuostabią Sicilijos virtuvę“, – pasakoja P. Stonkus.

Veiklą tęsia ir P. Stonkui priklausantis „Burger kiosk“, tiesa, atsisakęs čiūrų gamybos, tačiau toliau bekepsiantis geriausiomis mieste vadinamas varškės spurgas, dėl kurių Vilniaus gyventojai važiuoja iš kito miesto galo. „Čiūrų gamybą nutraukėme, kadangi neišnaudojome didžiuliams renginiams skirtos gamybinės įrangos, o ir besispecializuojančių čiūrų kepime virėjų Lietuvoje trūksta, todėl koregavome asortimentą“, – sako „Burger kiosk“ šeimininkas.

Maistą, gėrimus ir kokybišką maistą po vienu stogu talpinantis maisto turgus veikia stiprios bendruomenės pagrindu. K. Lesevičienė sako, kad turgaus savininkams svarbiausi yra klientas, bendruomenė ir kokybė.

„Tvirtai galiu pasakyti, kad jau išsigrynino mūsų vieta populiariame Vilniaus mikrorajone (Naujamiestyje), turime sugrįžtančius klientus, kuriems laikas ir kokybė yra brangesni už pinigus, tačiau ne mažiau prasminga yra ir turgaus operatorių bendrystė – mes ne konkuruojame, o padedame vieni kitiems, dalinamės idėjomis. Man atrodo, kad mūsų šūkis (begalybė skonių po vienu stogu) labai tinka šio rudens startui“, – apibendrina „Uptown Bazaar“ vadovė K. Lesevičienė.

Kartu ji kviečia laikytis saugaus fizinio atstumo, tačiau nesusvetimėti. Juk žmonės į maisto turgų ateina ne tik dėl paslaugos, bet ir dėl bendravimo ir emocijos.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

23 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist