Rimvydo Laužiko ir Antano Astrausko knygos „Kaip būsimasis Anglijos karalius Vilniuje povus valgė“ dizainas įvertintas prestižiniame konkurse „D&AD“ Londone. Studijos „Godspeed Branding“ kūrinys nominuotas geriausios knygos dizaino kategorijoje. Tai jau septintasis konceptualios kulinarinės knygos įvertinimas.

7 žmonių komanda knygą kūrė Lietuvos kultūros instituto užsakymu, specialiai 2018-ųjų tarptautinei Londono knygų mugei, kurioje trys Baltijos šalys dalyvavo garbės svečio teisėmis.  

„Tai išskirtinis kūrinys tiek savo forma, tiek koncepcija, tiek ir vizualiniu išpildymu. Mums pavyko rasti unikalų sprendimą ir vizualinį išpildymą kulinarinei-istorinei knygai, kurioje ne chronologine, bet abėcėline tvarka pateikiami faktais paremti istoriniai pasakojimai, atskleidžiantys saitus tarp Lietuvos bei Jungtinės Karalystės, kuriuos papildo integruotos konkrečių patiekalų receptų kortelės. Taigi tai labai vizuali ir interaktyvi knyga vertinga ne tik savo turiniu, bet ir forma“, – sako „Godspeed Branding“ studijos dizaino vadovas Dovydas Stonkus.

Nestandartinė kulinarinė-istorinė knyga supažindina su dviejų skirtingų kultūrinių erdvių – Lietuvos ir Jungtinės Karalystės – santykiais, idėjų ir žinių mainais, asmenybių padaryta įtaka, pasakojimų ir patirčių suformuotais įvaizdžiais. Nors 26 knygos pasakojimai apžvelgia įvairius abiejų šalių santykių aspektus, visas knygoje papasakotas istorijas jungia būtent gastronomijos tematika ir papildo receptai bei patiekalų fotografijos.

„Visame pasaulyje išleidžiama daugybė gastronominių knygų, dalis jų – tikrai puikaus dizaino. Tad konkuruoti šioje kategorijoje, rasti naujų, nematytų sprendimų yra tikrai didelis iššūkis. Mums tai pavyko išsikėlus sau gana ambicingą tikslą: sugalvoti tokią leidinio struktūrą, kuri leistų apjungti kelis iš pažiūros visiškai skirtingus elementus ir paverstų ją ne tik interaktyvia, bet ir patogia naudoti. 

Pagrindinis knygos dizaino akcentas – skirtingų kūrėjų visiškai savitu stiliumi pieštos iliustratyvios raidės. Skirtinga stilistika mums pasirodė veikiau privalumas nei trūkumas, o norėdami išlaikyti vientisumą bei išryškinti receptų nuotraukas pasirinkome leidinyje nenaudoti spalvų. Tačiau nesistengėme imituosi senovės, rinkomės šiuolaikišką pateikimo formą“, – kūrybinio sprendimo paieškos kelią pasakoja D. Stonkus.

Prie knygos sukūrimo prisidėjo net septyni žmonių komanda: koncepciją ir dizainą kūrė Dovydas Stonkus ir Deimantė Brukštaitė, fotografei Eglei Juzumienei patikėta sukurti patiekalų fotografijas, o raides piešė dar keturi dizaineriai-iliustruotojai.

Be nominacijos šių metų prestižiniame „D&AD“ konkurse, knyga „Kaip būsimasis Anglijos karalius Vilniuje povus valgė“ jau ne kartą buvo įvertinta specialiuose konkursuose: 2018 m. knygos kūrėjai pelnė tarptautinio konkurso „EPICA Awards“ bronzą, o Niujorko teisių mugės iliustruotų knygų dizaino konkurse „Talking Pictures: Selected Books“ ji išskirta specialiuoju paminėjimu. Leidinys taip pat įvertintas „Balticbest“ aukso medaliu, Baltijos knygos meno konkurse pripažintas gražiausia Lietuvos knyga. Leidinio dizainas įvertintas ir aukščiausiu reklamos festivalio „Adrenalinas“ apdovanojimu kategorijoje „Dizaino sprendimai. Lietuvos knygos meno konkurse jai skirtas diplomas dalykinių knygų kategorijoje.

Studija „Godspeed Branding“ kūrė vizualinį identitetą privačiam MO muziejui, buvo atsakinga už Lietuvos šimtmečio vizualinio identiteto koncepciją bei išpildymą, 

Vilniaus Universiteto vizualinio identiteto atnaujinimą. 

Kūrybinė komanda taip pat dirba su tokiomis kompanijomis kaip „Darnu Group“, „SPA Vilnius“, „Švaros broliai“, „Light Conversion“ ir kitomis.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

6 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist