Gausus būrys žinomų žmonių dalyvavo išskirtiniame renginyje – naujo Viduržemio jūros kranto virtuvės restorano „Nostrum“ atidaryme. Tai pirmasis restoranas Europoje, įkurtas tarptautiniame „Hilton“ viešbučių tinkle pagal naują Viduržemio jūros kranto virtuvės koncepciją.
Naują koncepciją atspindi ir restorano interjero sprendimai – pačiame restorano centre „augantis“ didelis alyvmedis, žemės, terakotos ir deginto molio spalvos, kuriančios autentišką Viduržemio jūros kranto atmosferą. Restorano simboliu tapo rankų darbo terakotos plytelės grafinis įspaudas, atkartojantis keramikos motyvus, itin paplitusius Viduržemio jūros regiono šalyse.
Vilniuje duris atvėręs „Nostrum” restoranas yra pirmas Europoje restoranas, įkurtas pagal viešbučių valdymo įmonės „Apex Alliance Hotel Management“ sukurtą naują koncepciją.
Kaip teigia „Hilton Garden Inn Vilnius City Center” viešbučio vadovas Tadas Ėvaltas, tai yra plačiausią Viduržemio jūros regiono geografiją apimantis restoranas Lietuvoje. Viešbutyje įsikūręs 88 vietų restoranas yra atviras visiems – tiek miestiečiams, tiek viešbučio svečiams.
Restorano pavadinimas kilęs iš lotyniško termino „Mare Nostrum” – taip senovės romėnai vadino Viduržemio jūrą. Šis vardas simbolizuoja kvietimą leistis į gastronominę kelionę, atskleidžiant pietų kultūrų skonius ir gyvenimo džiaugsmą. Kita lotyniško žodžio reikšmė – „mūsų” – komunikuoja bendrystę, dalinimąsi.
Restorano misija – kurti autentišką, tvarią ir visiems atvirą Viduržemio jūros kranto virtuvės patirtį, kurioje dera sveikas maistas, šiltas svetingumas ir kultūrinė įvairovė. Tikimasi, kad naujasis restoranas taps vieta, kurioje atgimsta Viduržemio jūros regiono skoniai, tradicijos ir bendravimo malonumas – nuo Graikijos kalnų iki Ispanijos krantų, nuo Italijos kaimų iki Šiaurės Afrikos prieskonių pasaulio.
„Su naujuoju „Nostrum“ prekės ženklu pristatome kulinarinę koncepciją, įkvėptą Viduržemio jūros kranto virtuvės – ji glaudžiai susijusi su pietinių Europos šalių kultūromis ir sukurta tam, kad svečiams suteiktų įsimintiną patirtį“, – sako „Apex Alliance Hotel Management“ generalinis direktorius G. Valentini.
„Šios naujos koncepcijos išvystymas atspindi mūsų bendrovės svetingumo viziją – siekiame kurti originalius restoranus ir barus, siūlančius autentiškas, skoniais turtingas patirtis, kurios tampa neatsiejama kiekvieno viešbučio tapatybės dalimi. „Nostrum“ yra jau aštuntasis „Apex Alliance Hotel Management“ sukurtas prestoranų ir barų rekės ženklas. Šiuo strateginiu žingsniu Lietuvos ir kitose Europos rinkose pristatome kokybiško, autentiško maisto filosofiją, pritaikytą kiekvienos vietovės, kurioje veikiame, unikaliam charakteriui”, – pažymi jis.
Dar šiemet planuojama atidaryti „Nostrum” restoraną naujame „Hilton Garden Inn” viešbutyje Rumunijoje, Brašove, vėliau – ir kitose Europos šalyse.





