MadeinVilnius.lt – Vilniaus naujienų dienoraštis
T. Vonzodas ir E. Dadasovas lekštė.lt ir maistasinamus.lt
Maistas

„Foodout.lt“ pasitraukimas išaugino konkurentų „Wolt LT“ ir „Lėkštės“ pardavimus

Praėjusių metų lapkričio viduryje veiklą nutraukus maisto išvežiojimo bendrovei „Foodout.lt“, išaugo konkurentų pardavimai, rašo „Verslo žinios“. 

Įmonės „Maistas į namus“ valdomos maisto pristatymo bendrovės „Lėkštė“  pardavimai praėjusių metų gruodį ir šį sausį, palyginti su ankstesniais mėnesiais, išaugo dvigubai. Su „Lėkšte“ bendradarbiauti pradėjo 40 naujų maitinimo įstaigų. Įmonė kurjeriams 20 proc. padidino atlyginimus. 

Bendrovė „Wolt LT“ dienraščiui pateikė mažiau informacijos apie „Foodout.lt“ pasitraukimo įtaką, bet nurodė, kad nuo praėjusių metų rugpjūčio įmonės paslaugų poreikis Lietuvoje kas savaitę auga bent po 15 proc.  

Bendrovės „Maistas į namus“ pajamos pernai siekė kiek daugiau nei 488 tūkst. eurų (2017–aisiais – 352 tūkst. eurų), grynasis pelnas – apie 30 tūkst. eurų (12 tūkst. eurų). 

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

avatar
  Užsisakyti komentarų pranešimus  
Pranešti apie

Panašūs pranešimai

„Open Kitchen“ atveria virtuves –  dėmesys įvairovei, autentiškam ir „tikram” gatvės maistui

Evaldas Činga

„Beigelių krautuvėlė” – švenčia 3-ią gimtadienį

Evaldas Činga

„Vilnius Coffee Festival 2019“ kvies atrasti daugiau nei 800 kavos veidų

Evaldas Činga

„Vegfest LT“ vasaros festivalyje – ir Sveikatos zona

Evaldas Činga

Kur pusryčiauti savaitgalį? Vėlyvų pusryčių gidas Vilniuje

Made in Vilnius

Jaunųjų šefu restoranui Grill London sukurtas patiekalas dovanojo beveik 4000 eurų paramą

Evaldas Činga

Šis internetinis portalas naudoja slapukus (angl. cookies), kad pagerintų jūsų naršymo kokybę. Slapukus galite atšaukti bet kada. Sutinku Skaityti daugiau

Privatumo ir slapukų politika