Maistas

„Foodout.lt“ pasitraukimas išaugino konkurentų „Wolt LT“ ir „Lėkštės“ pardavimus

Praėjusių metų lapkričio viduryje veiklą nutraukus maisto išvežiojimo bendrovei „Foodout.lt“, išaugo konkurentų pardavimai, rašo „Verslo žinios“. 

Įmonės „Maistas į namus“ valdomos maisto pristatymo bendrovės „Lėkštė“  pardavimai praėjusių metų gruodį ir šį sausį, palyginti su ankstesniais mėnesiais, išaugo dvigubai. Su „Lėkšte“ bendradarbiauti pradėjo 40 naujų maitinimo įstaigų. Įmonė kurjeriams 20 proc. padidino atlyginimus. 

Bendrovė „Wolt LT“ dienraščiui pateikė mažiau informacijos apie „Foodout.lt“ pasitraukimo įtaką, bet nurodė, kad nuo praėjusių metų rugpjūčio įmonės paslaugų poreikis Lietuvoje kas savaitę auga bent po 15 proc.  

 

Bendrovės „Maistas į namus“ pajamos pernai siekė kiek daugiau nei 488 tūkst. eurų (2017–aisiais – 352 tūkst. eurų), grynasis pelnas – apie 30 tūkst. eurų (12 tūkst. eurų). 

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
0 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button