Be kategorijos

VGTU studentai sukūrė žaidimų idėjas, padedančias mokymąsi paversti žaidimu

Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Fundamentinių mokslų fakulteto Multimedijos ir kompiuterinio dizaino studijų programos studentai, išklausę studijų dalyko „Kompiuterinių žaidimų dizainas“ kursą, gavo praktinio darbo užduotį – sukurti mokomojo žaidimo koncepciją, padedančią geriau įsiminti ir suprasti mokomąją medžiagą.

Dirbdami komandose, studentai savo praktiniam darbui atlikti pritaikė pasirinktus kūrybiškumo skatinimo metodus ir žaidimų dizaino teoriją. Jie sugalvojo, kur ir kada vyks žaidimo veiksmas, kaip elgsis ir atrodys žaidime dalyvaujantys personažai, su kokiais iššūkiais susidurs žaidėjas norėdamas laimėti žaidimą. Taip pat studentai apibrėžė aiškias žaidimo taisykles į jas įtraukdami kuo daugiau žaidimo mechanikų, padedančių išlaikyti susidomėjimą. 

Studentai sugalvojo žaidimo istoriją, nupiešė žaidimo aplinką ir personažus. Kurso pabaigoje vaizdo filmukų formatu studentai pristatė 23 skirtingų žaidimų idėjas, parodančias, kaip mokymąsi paversti smagiu žaidimu. 

Iš visų studentų darbų išrinkti geriausiai temą ir idėją atspindėję šie darbai:

„Sapnuok 3d“
„Autorinės teisės pasaulis“
„Fizifulė“
„FizVGTU“
„Meno Dievas“
„Matematboksas“
„Matematinė kova“
„Prarasti duomenys“
„Temple ++“
„Vienam gale žuvis“


Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.


Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Back to top button